bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- venezuela6
- kemalistler7
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- sözlüğün tadının kaçması5
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- üniversitelerin gereksiz olması3
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- türk kızı egosu6
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- 2026 dünya kupası22
- erkekler neden az yaşar10
- bir insanı sevmek11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- alan greenspan3
- am okşama4
- aşure2
- dünya11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- zippo2
- mutluluğun fark edilmemesi8
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- futbol17
- kazım koyuncu2
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- evde kaş bıyık alımı3
- cips alırken utanmak2
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- pozantı2
- panter emel2
- kıskanmak7
özellikle köşe yazarları tarafından sıklıkla kullanılan bir söz.
anlamı gayet pozitif, değer verildiği falan anlatılmak isteniyor...mu acaba?
zira ben bu sözü ne zaman duysam yahut okusam aklıma "...çok iyi birisin ama..." serisindeki ama riyakarlığı gelir.
malum bir kişiye ağır sözler söyleyeceğimiz zaman bu yönteme yaslanırız.
bu cümleden "ama"yı çıkarsak geriye iki ayrı anlama gelen kısım kalır ve övgü anlamı içeren ilk kısımdaki riyakarlık ortaya çıkar.
işte bu "ama riyakarlığı" aynen "önemsiyorum"a da sirayet etmekte.
birisi "ben bu çabaları önemsiyorum" dedi mi benim aklıma hemen alt metini geliyor.
"ulan işleri güçleri yok uğraşıyorlar, isterseniz aya çıkın bi bık değişmez gözümde." çok ağır bir alt metin ama bu doğrusudur bence.
referans olarak da sevgili ertuğrul özkök'ü alıyorum ve sırtımı çok sağlam yere dayıyorum.
bilinir ki kendisi demokrat görüntü verme çabası altındadır ama bu demokratlık ancak aydın doğan demokrasisi üzerinedir.
bu yüzden demokrasi anlayışlarımız sanki aynıymış gibi yazar ama bir bakmışsınız paragrafın başı farklı sonu farklı.
işte bu paragraf dönemecinde "önemsiyorum"u kullanır.
misal:
"türbanlı kızlarımızı seviyorum ve onların eğitim alma haklarını sonuna kadar savunmalarını sonuna kadar destekliyorum. aynı zamanda bunu sağlamaya yönelik çabalardaki laiklik vurgusunu da önemsiyorum. peki bunlar olurken laik vatandaşlarımızın samimi endişelerini nasıl göz ardı edebiliriz. yobazların kızlarımızın başını zorla kapattıramayacağını nasıl garanti ederiz. yanlış anlaşılmasın özgürlüklere sonuna kadar varım ama üniversitelerde türban özgürlüğü düzenlemeleri beni korkutuyor."
anlamı gayet pozitif, değer verildiği falan anlatılmak isteniyor...mu acaba?
zira ben bu sözü ne zaman duysam yahut okusam aklıma "...çok iyi birisin ama..." serisindeki ama riyakarlığı gelir.
malum bir kişiye ağır sözler söyleyeceğimiz zaman bu yönteme yaslanırız.
bu cümleden "ama"yı çıkarsak geriye iki ayrı anlama gelen kısım kalır ve övgü anlamı içeren ilk kısımdaki riyakarlık ortaya çıkar.
işte bu "ama riyakarlığı" aynen "önemsiyorum"a da sirayet etmekte.
birisi "ben bu çabaları önemsiyorum" dedi mi benim aklıma hemen alt metini geliyor.
"ulan işleri güçleri yok uğraşıyorlar, isterseniz aya çıkın bi bık değişmez gözümde." çok ağır bir alt metin ama bu doğrusudur bence.
referans olarak da sevgili ertuğrul özkök'ü alıyorum ve sırtımı çok sağlam yere dayıyorum.
bilinir ki kendisi demokrat görüntü verme çabası altındadır ama bu demokratlık ancak aydın doğan demokrasisi üzerinedir.
bu yüzden demokrasi anlayışlarımız sanki aynıymış gibi yazar ama bir bakmışsınız paragrafın başı farklı sonu farklı.
işte bu paragraf dönemecinde "önemsiyorum"u kullanır.
misal:
"türbanlı kızlarımızı seviyorum ve onların eğitim alma haklarını sonuna kadar savunmalarını sonuna kadar destekliyorum. aynı zamanda bunu sağlamaya yönelik çabalardaki laiklik vurgusunu da önemsiyorum. peki bunlar olurken laik vatandaşlarımızın samimi endişelerini nasıl göz ardı edebiliriz. yobazların kızlarımızın başını zorla kapattıramayacağını nasıl garanti ederiz. yanlış anlaşılmasın özgürlüklere sonuna kadar varım ama üniversitelerde türban özgürlüğü düzenlemeleri beni korkutuyor."
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar