bugün

şimdi efendim ; bir kız düşünün zarı var da (bkz: zar ne lan) ona anal, oral kayılmış, sıkılmadık yeri mıncıklanmadık tepesi kalmamış. bir adam dudaklarını zarın bulunduğu mevkii dahil gezdirmiş, o kızda ki namusu bana bir anlatsana sen...
zarını koruyup her boku yiyen insanı tipinden tanıyacağını düşündüren yazarın hedesi.21. yy da zar diktirme denen olaydanda haberi olduğunu düşünerek söylüyorum ki zarı olan her kıza namuslu zarı olmayan her kıza namussuz gözüyle bakarsan yazık ki seni fena keklerler. bunların gerçekliğini kabul edebilmen için önce beyninde ki kalın tabaka haline gelmiş zarı aralaman gerekir.
edit: başlığı açan sıvıştığı için ynglanın başına kalmasındır editimin nedeni.
(bkz: zardankadın)
doğru yolu bulan ermiş kişidir. günümüzde örnekleri sıklıkla var olan ''bakireyim ama anal ve oral da tecrübeliyim'' olayı. bu kadar mı ucuz bu namus olayı? lan sikmişim bana o zaman sıfır km gelmeyen hatunu. geçin olum geçin bunlarla gelmeyin böyle. tutturmuş 3-5 tane ibne ben bakire namuslu kadın istiyorum diye ortamı gerecek. siktirin gidin. o bakirenin bakalım boğaz köprüsünün uzunluğuyla tecrübesi eş değer mi bunu anlamaya çalışın. böyle düşünen götlerin hayatına giren o namuslu bakireler genelde bulundukları civarın gençlerini memnun etmiş kevaşeler oluyor ne tesadüfse. alın o zaman ananızın mına girsin.

namus bir uzuvda aranacak kadar basit bir konu değil beyler. pipiniz yerine mantığınızı kullanın. hoş o da mevcutsa mına koyim.
ne zarmış be kardeşim. patlatın biz de kurtulalım sizde...
hayatın anlamını çözmüş karşısındaki insana güvenen namusun iki bacak arasında değil özde,sözde,beyinde bittiğini bilen güzel insandır...
21. yüzyılda hala zarla uğraşanlara gülen kişidir, teknolojiye inanan insandır.
malum, esneği var, bilmem nesi var. güvenilir değil.

sözkonusu bölgeye sensörlü dijital sayaç taktırmıştır. apartman ışığı gibi, hareket algılandıkça devreye girer, sayaçta bir rakam oynar. istendiği zaman tarihleriyle birlikte döküm alınabilir.
mantıklı, zeki, bencil olmayan, saygı duyulası insandır.**
anal ve oral seks yapmış bakire bedeni tercih etmektense adam gibi cinsel ilişki yaşamış birisini tercih eden insandır..
"ruhu orospu olmasın gerisi önemli değil" diye düşünen insandır..
zarda değil düşüncede arayan yazar.
Ateisttir.*.Bi kaç insan tanıyodum öyle* namusu bacak arasında aramıyodu.Ne olursa olsun beni seviyosa ve veriyosa olay biter diye düşünüyolardı. (bkz: ilginç deneyimler)
ruhu orospu olmasın gerisi önemli değil diye kendisinden önce defalarca deneyim edinmiş birini alan insandır, burda önemli olan soru bu kişi kimi çok seviyodu onu bu şekilde kabul edenimi yoksa ondan öncekinimi yoksa ondan daha öncekilerimi.
(bkz: altı farklı bekaret)
namusu bacak arasında aramayan, evleneceği insanın daha önce cinsel birliktelik yaşamış olmasıyla ilgilenmeyen geleceğe bakan insandır. kişisel tercihtir.

namusu bacak arasında arayan insanlar ise evlenecekleri kadının ya da erkeğin evlenmeden önce cinsel birliktelik yaşamış olmasına tahammül edemez ve o insanlarla aile kurmak istemezler. bu noktada aile kavramını sorgulamak lazım.
aile kavramı; eşlerin birbirine duyduğu sevgi, saygı ve sadakatle ifade edilir. bu 3 sac ayağından biri olmazsa aile kavramı ayakta kalamaz, yıkılır. *
bu nedenle bekarete / bakirliğe önem verenlerin öne sürdükleri gerekçe ise o insanın evlilik öncesinde yaşadığı serbest hayat nedeniyle evlilikleri esnasında da bu serbestliğin devam edeceği, eşine sadık kalamayacağı düşüncesidir.

sakın kimse bakire / bakir olanın namuslu, olmayanın namussuz olduğu sonucuna varmasın. bu tamamen hayat görüşü ile alakalı bir konudur.

şahsi düşüncem, bekaret kavramı sadece kadınlara mal edilmemelidir ve bakirlik / bekaret her iki cins için bacak arasından önce zihniyette olmalıdır.