1. 1.
    başgumandanımızın yakında yapacağı ibretlik olay. dünya lideri kolay olunmuyor görüyorsunuz. şimdi israil düşünsün.
    7 -1 ... diskapininmandali
  2. 2.
    bizden tarım ithalatını durduran israile aynı şekilde cevap vermek yerine meydanlara zaten inecekken bunun için indiği yalanını söylemek.
    3 ... deli anlamindaki de
  3. 3.
    cuma günü yapmaları toplu cuma için, büyük olasılıkla iddia etmiyorum ama (13,30 gibi) yenikapı'da cumayı eda eyleyecekler. tabi cumaya kadar israil ve abd ooo ,iş bitirdi. (miting 16 civarı.

    eylem dediğin spontane olur gezi gibi bir nada her yerden on binler çıkar bak o zaman israil sıçıyor mu?

    one münite falan hep yalan...
    3 -1 ... baris hemen simdi
  4. 4.
    iktidar makamı, icraat makamıdır.

    neyin mitingini yapıp, kime ses duyurmaya çalışacaksınız merak ediyorum? cehape zihniyetini mi protesto edeceksiniz, israil'e müdahalede bulunmuyor diye?

    haa dünyaya mesaj vereceğiz diyorsanız, dünyanın da eminim çok umrundaydı.
    1 ... yildirim ekipler amiri kemal
  5. 5.
    O mitingin rant mitingi olduğunu düşünüyorum.
    Orada o gün "kahrolsun israil!" diye bağır, eve gel danışmana "israil ile doğal gaz anlaşması ne durumda?" de.
    Medya da günlerce israil elçilikeri kovuldu haberleri yayınla, fakat giderken elçiye "ortalık durulunca buradasın üzülmeha" de.
    Kötünün iyisi...
    1 ... tasavvuff history x
  6. 6.
    tam sucukçu muhasebecisi'ne uygun tutumdur.

    ne yani? israil'le ticareti toptan kesecek miydi?

    güldürmeyin! bunun döneminde israil'le ticaretimiz üçe katlandı. çiftçimizin israil tohumu dışında tohum kullanmasına engel olmak için yerli tohumların satışını yasaklayan özel yasa çıkardılar.

    (bkz: rte nin rotschild ailesi ile ilişkileri)
    1 -1 ... rumeli71
  7. 7.
    parti mitingidir beyler.
    ... lan senin de nickinin de amk
  8. 8.
    şerefsizim benim aklıma geldiydi.
    olur mu belki olur.
    1 ... kerox
  9. 9.
    hain düşman al sana bomba tarzında bir şeydir.

    (bkz: akp nin israil anlaşmalarını iptalini reddetmesi)
    1 ... lazkartal
  10. 10.
    miting yaparak israil e dersini vermek
    2 ... kerox