bugün

acemi cadının dizisinin acemi cadısıdır.
cornetto reklamındaki sevimli kız haline ölüp bittiğim saygı duyulası bayan;kendisine cornetto ısmarlamak isterdim.
Gülünce değil ama sırıtınca yüzü birden değişien oyuncu, zayıf olmasından kaynaklanıor zannımca, ama o böyle de güzel.

not: bu kızımız 19 yaşındaymış, pek maşallah.
yüzü çok beyaz, ama hatları düzgün olan güzel oyuncu. yalnız mümkünse çok fazla sırıtmasın.
genç ve güzel olmasının yanı sıra yetenek gibi az bulunur ve şaşırtıcı bir özelliğe sahip oyuncu.
keloğlan kara prense karşı filminde de oynamış genç, yetenekli oyuncu.
kendini neden seslendirmediğini bir türlü anlayamadığım insan. gayet hoş ve oturaklı bir ses tonu olmasına rağmen,bu işi yapmıyor. kendini seslendiren insanın konuşmasında tuhaf bir tını var; bir süre sonra kanalı değiştirmek falan geliyor insanın içinden.
Nedense pek beğenemediğim Ayşecan Tatariden farkı olmayan oyuncu.
rol yeteneğinin iyi olduğu "şimdilik" söylenemese de hakikaten güzel bir dış görünüşe sahip olan hatun kişi.
bu aralar trt 1 de yayınlanan,türkan şoray ve cihan ünal'ın oynadığı aşk yeniden adlı dizide ışıldayan çıtır.
bir tür lolita.
kolpa'nın kadınım klibinde oynamıştır.
yamulmuyorsam küçük sırlar ın kadrosundadır.
diziyi izlemek için tek neden olabilir.
küçük sırlar dizisinde blair waldorf'un türk versiyonu olmuş.

sinem kobal'ın serena van der woodsen olmasını pek tutmadım ama bu kız olmuş sanki.
en azından fragmanlarında gördüğüm kadarıyla vamp bir görüntü oluşturabilmiş. siyah saç, beyaz ten ve kırmızı ruj üçlüsüyle çok güzel göründü gözüme. ancak bu dizide de ismi acemi cadı'daki gibi "ayşegül" olacakmış. niye ya? niye?
ayşegül'den başka isim yakıştıramıyo musunuz bu kıza? hem blair waldorf karakterine o isim olmamış zaten.
küçük sırlar dizisinde de dikkat edildiği üzere çok fenadır.
"he" desin, evi barkı yakar giderim.
küçük sırlar dizisindeki su'dan yani sinem kobal'dan çok daha iyi rol yapan ve çok daha gerçekçi bir karakteri oynayan kızdır. yine de keşke adı ayşe gül olmasaymış.*
bu kızın oynadığı her dizide adının ayşegül olması zorunlu herhalde.
oynadığı her dizi takip edilip,isimleri ezberlenen hatun kişisi*. *
beraber bir çay içmek için hayatımdaki birçok şeyden taviz verebileceğim güzeller güzeli oyuncudur.

(bkz: insan değil melek)

not: kendisine ilk gördüğüm andan beri* platonik aşığım.
kırmızı rujun hiç yakışmadığı şahsiyet.
adını ilk duyduğumda merve napar şeklinde tepki verdiğim oyuncu.

(bkz: merve boğulur)*
küçük sırlar dizisindeki ayşegül rolüyle artık acemi cadılıktan çıktığını anladığım oyuncu. ayrıca dudaklarını büzüp, gözlerini kısıp bir bakışı var ki dün akşam gülmekten öldüm resmen.*
not: kırmızı ruj da hiç yakışmamış.*
dün yayınlanan küçük sırlar dizisinde kendisine alıcı gözle bakmama sebep olmuş hoş kişi. o saçlar, o hava; o karakteriyle bile peşinde bi iki hafta koşarım o derece.
mükemmel bacakları olan kişi. geç karşısına izle. o derece. yüzü için fazla yorum yapamayacağım maalesef.
yahu bu kızın adı her dizide mi ayşegül olur. acemi cadıda sesi dublajdı, küçük sırlarda kendi sesi kullanılmış. ve evet cidden bacakları harika.
kırmızı ruj ile makyaj mantığını değiştirmiştir. *
gerçek sesinin boru gibi olduğunu fark ettiğim,şimdiler de küçük sırlar dizisinde oynayan oyuncu.
sinem kobal dan daha iyi rol kesebilen genç kız oyuncu adayı.
inanılmaz itici insan, gördüğünde kanal değiştirme sebebi.
(bkz: vamp)
vampirella gibi ama kesinlikle çok çekici en azından sinem kobaldan kat kat daha güzel ama abartmayın blairın eline kimse su dökemez
oyunculuk söz konusuysa sinem kobal ı taşla sopayla ezip geçtiği su götürmez gerçektir.
oyunculuğu hakkında pek fikre sahip olamadım bol bol sevişme sahnesinde oynaması gereken oyuncu. bembeyaz teni dikkat çekici kararması gerek.
erkeklerce daha sexy olunca oyunculuğu da sinem'e bin basar oluyor, bu zekayı anlayamıyorum.
küçük sırlar' ın bu gece ki bölümünde, otoparkta sinem le kapıştıkları sırada sinem kobal tarafından orospu sıfatına layık görülmüş oyuncu kişisi. *
beyaz suretine kırmızı rujda eklenince hayaletimsi bir sıfat kazanan kız.
güzel mi? evet zira doğal halinden bahsettim.
her role rahatlıkla uyum sağlayabildiğini acemi cadı ve küçük sırlar dizileri ile ispatlamış olan müthiş güzellikteki hanfendi.
birinde sevimlilik abidesi , kendinden çok arkadaşlarını düşünen neredeyse bir masal kahramanı iken küçük sırlar da bunun tam aksi rolü başarı ile göstermektedir.
at bacaklı esmer güzel.

görsel
Acemi cadı ile ekranlarda tanınan simdi küçük sırlarda oynayan oyunculuğu başarılı,kendisi şirin,bacakları cok güzel olan oyuncu kız.Fakat kırmızı rujun o beyaz tene yakısmadıgını söylemekte fayda var.
çok mu çekici, çok mu itici hala karar veremediğim kız. tek bildiğim sinem kobala her türlü fark atacağıdır.
(bkz: gideri var)
dişleri mide bulandırıcı olan genç kızdır.
(bkz: acemi cadı) vs (bkz: selena) kapışmasını küçük sırlar dizisinde gerçekleştirmiş eski iyi cadı şimdi ki süper kötü zengin.
çok güzel bulduğum oyuncu. hatta bildiğin aşığım lan.

bir insan neden acemi cadı ve küçük sırlar'ı izler sorusunun benim açımdan cevabıdır kendisi.
taş desek yeridir.
küçük sırlar dizisinde kendi sesiyle oynuyor ve şahsen bazen ne dediğini anlamıyorum.
ağzında geveliyor, yutuyor, evirip çeviriyor, şöyle ağzını bi serbest bırakıp konuşamıyor, sürekli dişlerini sıkıyor gibi.
bi de o acemi cadı'daki vici vici seslendirmeden sonra kendi sesi bir hayli kalın gelmiştir.
güzel kız ama yetenek pek yok. daha doğrusu kötü kız rolü yapamıyor.
aşırı zayıf hatun. dikkatlerden kaçmadı.
oynadığı dizilerde " ayşegül " ismini alması halkın dikkatini çekti. *
gossip girl çakmalarından biri. seksi bir kız yalan değil ama özgün değil. acemi cadıyken daha hoştu bence yani kanımca yani bende işte . *