bugün
- beyaz otomobil satın almak8
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- hoşgeldin pazartesi6
- sol tarafın inzal olması2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle9
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- karaağaç ev fiyatları2
- bugün de meme atan olmaması7
- spor sonrası pazularını öpmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- cuckold erkek5
- park etmek sanatı2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- paris te son tango3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
- ai analiz2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
kusamama eylemi. sadece geğirmek ve su çıkarmak ile sonuçlanır.
emetofobi şeklinde hastalık hali de mevcut olan durum.
bir nevi hayat sikeceğidir.
şu hayatta bana haddimi bildiren en önemli olaylardandır.
genelde mide üşütmesinden sonra muhtemelen gece kusmanız gelir ve kusamazsınız. başıma gelen en boktan iki tanesini anlatayım.
sabah uyandığımda içimde fena bir bulantı vardı. ama işe de gitmek zorundaydım. dayanamadım. su bile içemiyordum. otobüse bindim ama araba her çukura girdiğinde midem alt üst oluyordu. duraktan bir engelli abla bindi yer verdim. ne olduysa ondan sonra oldu. ayakta iyice fenalaştım ve hemen otobüsü durdurup indim. ara bir sokağa daldım. kusamadığımı bildiğimden arabaların arkasına çömeldim. inanılmaz şekilde 100 metre ötedeki çöpün kokusunu alıyordum. en son saate baktığımda 06:45 ti. o kokuyla birlikte ben kusmak için kasıldım ama bayılmışım. zaten kusamadığımdan bayılıyorum. bunu da biliyorum. uyandığımda kuytu bir köşede yere düşmüşüm, takım elbisem midemden çıkanlarla doluydu. telefonum az ötede 3 parça halindeydi. saate baktım 07:30 du. o süre zarfında bir allahın kulu beni görmemişti. ölsem gitsem kimse yoktu yani. köpek falan dürtse yokum işte. mına kodumun refleksi. sonra hastaneye gittim ama üstümü temizlemek için önce bir camiiye gittim. berbattı.
ikincisi ise daha yeni. antalyaya tatil için gittim. akşama kadar her bir şey yedim içtim, rüzgarda da kaldım. gece olunca kendimi yine kötü hissettim. zaten kusmadan önce geğirince garip bir koku gelir ya onu duyunca anlayın ki felaket başlıyor. neyse efendim ben hemen yatağa yattım ama üşüyorum, mümkün değil. oda arkadaşıma da kapıyı açma dedim. yatar yatmaz kendimi kusmayacağıma iyi olduğuma ikna etmeye çalışıyorum. gece saat 2 gibi uyandım, ama beynim çatlıyor sesler kulağımda böyle gümbür gümbür, resmen ateşten halüsinasyon görüyorum. çok kısa bir zaman içinde binlerce görüntü geçiyor gözümün önünden. bir kısmı da yemek bunların.
derken ben yatakta doğruldum, tuvalete yetişemeyeceğimi anladım ve yatağıma bitişik olan pencereyi açtım. aşağı sarktım. 3. kattı. sadece aşağı sarktığımı hatırlıyorum. meğer ben orada tukanınca kendimi geri fırlatmışım duvara kafamı o kadar sert çarpmışım ki oda arkadaşım gümlemeye uyanmış.
ben ayıldığımda kafam inanılmaz zonkluyordu. omzum da yanıyordu. bir baktım duvara sürtmüşüm. kanıyordu. su içtim falan camdan da kusmuşum bayağı bir camın önünü temizledim. sonra yine yattım. 2 saat sonra yine uyandım. yine aynı uğultu kulağımda ve aynı görüntüler tuvalete koştum. tam içeri girdim klozete eğildim ki sonrası yok. uyandığımda üzerim başım midemden çıaknlarla doluydu.
kendimden iğrendim biraz.
ondan sonra rahatladım ve sabah da rafting e gittim. buz gibi suya daldım çıktım. ikna oldum bu sefer de ölmemiştim. bu sıkıntınız varsa arkadaşlara tek tavsiyem atlettir. atlet giyin.
şu hayatta bana haddimi bildiren en önemli olaylardandır.
genelde mide üşütmesinden sonra muhtemelen gece kusmanız gelir ve kusamazsınız. başıma gelen en boktan iki tanesini anlatayım.
sabah uyandığımda içimde fena bir bulantı vardı. ama işe de gitmek zorundaydım. dayanamadım. su bile içemiyordum. otobüse bindim ama araba her çukura girdiğinde midem alt üst oluyordu. duraktan bir engelli abla bindi yer verdim. ne olduysa ondan sonra oldu. ayakta iyice fenalaştım ve hemen otobüsü durdurup indim. ara bir sokağa daldım. kusamadığımı bildiğimden arabaların arkasına çömeldim. inanılmaz şekilde 100 metre ötedeki çöpün kokusunu alıyordum. en son saate baktığımda 06:45 ti. o kokuyla birlikte ben kusmak için kasıldım ama bayılmışım. zaten kusamadığımdan bayılıyorum. bunu da biliyorum. uyandığımda kuytu bir köşede yere düşmüşüm, takım elbisem midemden çıkanlarla doluydu. telefonum az ötede 3 parça halindeydi. saate baktım 07:30 du. o süre zarfında bir allahın kulu beni görmemişti. ölsem gitsem kimse yoktu yani. köpek falan dürtse yokum işte. mına kodumun refleksi. sonra hastaneye gittim ama üstümü temizlemek için önce bir camiiye gittim. berbattı.
ikincisi ise daha yeni. antalyaya tatil için gittim. akşama kadar her bir şey yedim içtim, rüzgarda da kaldım. gece olunca kendimi yine kötü hissettim. zaten kusmadan önce geğirince garip bir koku gelir ya onu duyunca anlayın ki felaket başlıyor. neyse efendim ben hemen yatağa yattım ama üşüyorum, mümkün değil. oda arkadaşıma da kapıyı açma dedim. yatar yatmaz kendimi kusmayacağıma iyi olduğuma ikna etmeye çalışıyorum. gece saat 2 gibi uyandım, ama beynim çatlıyor sesler kulağımda böyle gümbür gümbür, resmen ateşten halüsinasyon görüyorum. çok kısa bir zaman içinde binlerce görüntü geçiyor gözümün önünden. bir kısmı da yemek bunların.
derken ben yatakta doğruldum, tuvalete yetişemeyeceğimi anladım ve yatağıma bitişik olan pencereyi açtım. aşağı sarktım. 3. kattı. sadece aşağı sarktığımı hatırlıyorum. meğer ben orada tukanınca kendimi geri fırlatmışım duvara kafamı o kadar sert çarpmışım ki oda arkadaşım gümlemeye uyanmış.
ben ayıldığımda kafam inanılmaz zonkluyordu. omzum da yanıyordu. bir baktım duvara sürtmüşüm. kanıyordu. su içtim falan camdan da kusmuşum bayağı bir camın önünü temizledim. sonra yine yattım. 2 saat sonra yine uyandım. yine aynı uğultu kulağımda ve aynı görüntüler tuvalete koştum. tam içeri girdim klozete eğildim ki sonrası yok. uyandığımda üzerim başım midemden çıaknlarla doluydu.
kendimden iğrendim biraz.
ondan sonra rahatladım ve sabah da rafting e gittim. buz gibi suya daldım çıktım. ikna oldum bu sefer de ölmemiştim. bu sıkıntınız varsa arkadaşlara tek tavsiyem atlettir. atlet giyin.
parmağımı boğazıma soktuğumda dahi yapamadığım eylem mankenler yapınca oluyor ben yapınca olmuyor.
Parmağı daha derinlere itme sebebidir. Nasılsa çıkacak, sokun sokabildiğiniz kadar. Evet.
Kusmaktan daha zor olan eylemsizliktir. Hakikaten bazen başıma geliyor da lan keşke o kadar yemeseydim diyorum.
Az once basima gelen durum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar