bugün

kumdan kale, sözlük oluyor.

ne yakışıklıyım ne de zengin. bu durumda da kolpa prens tamlaması, üzerimde çok şık duruyor.

farklılıklara saygı göstermeliyiz. birbirimizin görüşlerini, empati kurarak anlamaya çalışmalıyız. böyle bir anlayışla entrylerine devam edecek yazardır; bu da başlığın tanımı olsun.

not: başlığını kendi açan yazarların da ta amına koyim bu arada!

edit: vay amk başlığımı açan bu entryi eksiliyor ya. neyin peşindesiniz oğlum? tamam lan gayet yaışıklıyım, halim vatim de yerinde. birbirimizin farklılıklarına da saygı göstermeyelim amk! ohh be.
yedinci nesil bir yazar. hoş gelmiş.
verdiği notla güldüren nesildaş. * *
nickinden hoşlaştığım yazar. zaten ne demişler ya nickinden ya zickinden.
gelmesiyle gülümsetmiş olup boş gelmemiş yepisyeni yazardır. tanımıyla da yerini hazırlar gibidir, açık sözlü gözükmektedir. hoş gelmiştir.*
nickiyle çocukken kurulan hayalleri anımsatmıştır. hoş gelmiş; hiçbir dalga uğramasın kıyısına da yıkılmasın kumdan kalesi o zaman. *
karşılama törenlerini aratmayan hoş gelişler ola şarkısı tadındaki karşılamaların yazarı.
(#9994412) entryisine binaen dakikalardır ne yazsa eh iştelenen yazar. olum hakikatan çok mutluyum ama bi mesaj atın tanışalım lan.

not: çıtayı yükselttim olum, bu entry en az 8 tane eh işte alır, gör bak.
notuyla gülümsetmiş yedinci nesil bir yazardır. eh işte oylarından dertlidir.
edit: yok yahu dertli değilmiş ki. şukelaları ve eh iştelerinin bol olması dileğiyle.*
(bkz: eşine oral seks yapmayı reddeden kadın/#10002003)
(bkz: eşine oral seks yapmayı reddeden kadın/#10002059)
yorumsuz...

zorunlu edit (bkz: #10002310) ;
nickaltı yorum yapmak için varmış. bkzdaki entrylerin okunması yoruma gerek bırakmamaktaydı. bir kere o entryi neden sildin sorusuna cevap vermek gerek. yerine cevap vereyim hemde o herkesin anlayabileceğini sandığım yorumu yapmış olurum. şimdi başlığı açmış entrysini girmiş. ardından altına başka bir entry girip ay bu nasıl başlıık isteyen yapar isteyen yapmaz demiştir. ardından farkedilince de yanlış hesabından yazdığı entrysini silmiştir. fake hesabından yazacaktı karıştı. ha yok öyle bir şey ben orada 2 dakika önce açtığım başlığı unutup başkası açtı sandım diyorsa yine yorumsuz...

edit: önceki yazan entryi okumamam yanlış anlamama sebep olmuş. günahı alınmış yazardır. evet son olarak hakkında yapılacak yorum budur.
arkadaşlar nickaltı yorum yapmak için var. bildiğiniz gibi, subjektif yorum yapabildiğimiz belki de tek yer. o yüzden lütfen yorumsuz geçmeyin. hakaret etmediğiniz sürece gelin yorum yapın. lütfen diyorum lan!

yorumlu...(bak bak üç nokta koydum ya sınırsız hava var ben de uff)
ablasının gülüdür.

o abla kim, bu arkadaş ne kadar gül bilemiyorum, kolaylıklar!
entrylerinde konuyu hep iki farklı görüş açısından değerlendiren, sanırım sonuçta her iki tarafa da haklısın diyen yada demeyen ( "her iki görüşe de hak veresim geliyor" diyor en azından ), ilkokuldaki münazara gruplarının aranan elamanı olduğunu düşündüren, seçim öncesi anketlerde kararsızlar diliminde olması muhtemel olan yazar.

herkese de hak verilmez ki ama dur sen de haklısın.
beni masa tenisinde yeneceğini iddia ederek ''sandalyeden düşmeme'' sebep olmuş yazar.
lan kim beni yenebilmiş ki ping pong'da... maç yapmak istiyor. eğer kale alırda yaparsak eline vermekten çekinmeyeceğim..
ulvi deyiş ve hedeflerle yola çıkmış yazar, yolun açık ola *
fikrine destekçi bulmazsa ölecek hastalığına yakalanmış yazardır.

armut hastasıdır, bilhassa iyi armuta deli olur. tek üzüldüğü şey, hakkındaki yorumlarda biraz olsun zeka parıltısı görememektir. olsun çalışır seneye yaparsınız.
nicki beni de güldürdü, benim de hoşuma gitti. tüh.. ben de bi tek benim hoşuma gitmiştir, bi gideyim de yazayım diye düşünmüştüm. kısmet . *
şimdi bu yorumu sayfasına ekleyip ardından entrylerini okuyacağım yazar. *
(#10012678) fazla ilginin hazin sonucu. son cümleye özellikle dikkat.
fazla ilgi görmenin kendisini bozmayacağı yazardır. son cümleyi de sildirticeniz bana zorla haaa!*
başlıklarına bakılırsa konuşmayı fazlaca seven bir yazar.
(#10030887) liseli olmasına rağmen entrylerinden belli olmayan yazar.
#10012678 armuttan dolayı bursalı olduğunu düşündüğüm yazardır.
sözlüğe geleli şunun şurasında 10 gün olmasına rağmen, kendine seri eksici ibne edinmiştir.

bebeğim senin problemin ne? bi mesaj at bana, eleştir falan. hadi kardeş gel, çocukluğuna inelim. bak halaaa!
öncelikle benim nick altıma yazdı diye '' yalaklık yapıyor '' gibi laflar duymak istemem. delikanlı adama ters iş bunlar. geliş gidişi yani komşuluğu severim. ilk o bana çaya geldi. şimdi ben ona geldim hepsi bu.

sadede gelirsek ;

bu arkadaşımız kısa sürede sözlüğe kendisini ispat etmiş yazardır. yazıları çok akıcı ve akılcıdır. zeka potansiyeli çok yüksek olup, espiri yapma yeteneği bir hayli fazladır. sözlükte eğlenmesini iyi bilir. güzeli, iyiyi hoşu takdir edip kıskançlık yapmadan notunu verir. günlük yaşamdaki olayları çok iyi gözlemleyerek, harika betimlemektedir.
( yoruldum amk )

özellikle sabahın köründe yazdığı yazılarla, yüzümüzde gülücükler açmasına ve güne neşeyle başlamamıza vesile olur. o bizim yeni eğlence kaynaklarımızdan biridir. klavyesi ve yorumlardaki analiz yeteneği çok hızlıdır.( boşalamadın mı lan hala )

nicki mükemmeldir. başlığı altına yazdığı ilk yazısıyla, kendisiyle barışık bir insan olduğu '' kolpa '' olmadığı, bilakis '' prens '' olduğunu tüm sözlüğe haykırmıştır.
( dikkat et klavyeye attırma )

sözlük hakkında yaptığı 5 artı oy alarak istatistik yapmak adlı yazısı her kes tarafından takdirle alkışlanmıştır. ve bu sabah yazdığı pazarlık sürecinin aşamaları şeklindeki diyologlu yazısıyla kıkır kıkır gülmeme 14. satırda da kendimi tutamayıp kopmama neden olmuştur.

kısa kesmem gerekmektedir. zira boşaldı boşalacaktır. vıcık vıcık ellerle bırakmak istemediğim şakacı çocuktur. espiriyi bilendir...
ohşşş ben boşaldım lan....
o nick ve o gülüş benim! yazarıdır.*
güncel Önemli Başlıklar