bugün
- ismet gurbuz 202417
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- lise defteri7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- göbek adınız2
- yürüyüş partisi8
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- saba makamı ile okunan ezan4
- küfreden kız iticiliği2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- türkiye6
- rabbin para vermesi4
- beyaz otomobil satın almak15
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- diş ağrısı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- bugün de meme atan olmaması13
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- makarna süzmek5
- kablo dolu çekmece2
- ipkis2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- gönüllü esaret paradoksu2
- kadınların beli açık gezmesi2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- dünya3
- güne bir şarkı bırak19
iyi ki tanımışım dediğim yürekli insan. arkadaştan öte dost. dosttan öte kardeş...
geçirdiğimiz yıllar boyunca bir gün bile gerçek anlamda kızamadığım canım kardeşim. bugünlerde dostluğumuzun tam 7. yılındayız. gözlerim yaşarıyor düşünce geçirdiğimiz o güzel günleri. her şeyimizi ama her şeyimizi paylaştığımız o muhteşem günler. sanırım hayatımın en özel ve en güzel günleri..
devlet yurdunun soğuk koridorlarında gördüm ilk o güzel yüzünü. hiç aklıma gelmezdi bir gün öz kardeşimden öte olacağın. dostluğumuzun gerçek mimari sensin aslında. bir gece odama gelip bir dal sigara istemen ile başladı her şey..
samimiyetin, dürüstlüğün, cana yakınlığın ile kısa zamanda kazandın sevgimi. apar topar eve çıkışımızda bir mucizeydi aslında.
ve sonrasında başlayan mükemmel yıllar..
yaşadıklarımız aklına geldiği zaman içinden sinsice sırıttığın oluyo mu ?* itiraf edeyim ben hep gülerek hatırlıyorum her anı. ulan ne kadar çok yaşamışız öyle..
şu balkon maceramız geldi yine aklıma. aynı şarkıyı defalarca başa alışımız.. bir de sıraya koymuştuk bir sen bir ben. kah ağlayıp kah gülmemiz. içtiğimiz 3 sürahi boğma rakıdan sonra vücudumun tamamen iptal oluşu. balkondan aşağıya kusmam, senin ağzımı yüzümü yıkaman. ulan valla öz kardeş yapmaz bu kadarını. hani biri yanımda kussa direk bende kusarım. yüzünü yıkamayı bırak yanına yaklaşamam. ama senin hiç miden bulanmadı lan. ömrümce unutamam o anı.
akşam okuldan çıktığımız gibi soluğu tekelde almamız. göz göze her geldiğimiz her anın "hadi içelim yea" oluşu. en önemlisi ne biliyor musun ? gözlerime bakınca ne hissettiğimi anlaman. bu çok önemliydi benim için. hala da öyle kafanı kırarım lan. hatun dediğin bakınca anlıycak ne isteğimi *
-dostum bugün paramız çok en lüks yerde yiyelim mi ?
-olur, yarın da kır pidesine talim ederiz.
-dostum ben aşık oldum yine.
-tamam yarın geçiyo merak etme.
-dostum bana sucuğu yumurtasız pişir.
-senin yüzünden yumurta aldığım mı var amk.
-pukito gece üstümü örtmekten vazgeç artık.
-ama eti pufum insan çok sırtından alır soğuğu.
-sigaranın üstüne 2 kornet ve kinder süpriz almayı unutma. ha bi de dik kafana hüplet ve hüptirik de al.
-iyi de sigaranın üstüne bunları alınca sigaraya para kalmıyo ?
-o zaman boşver sadece sigara al. üstüne de hüptirik al.
-planı yapıyorum. önce ortadaki çay bahçesinde tavla atıyoruz. sonra dürümleri yer, ehli keyfe gidip nargile yaparız ?
-ne zaman içicez peki ?
-akşam eve gidince.
-ha tamam unuttun sandım. ne içiyoruz peki ?
-ben votka içerim, sana da kırmızı tuborg alırız.
-bu gece 3 tane alalım çok içesim var.
-her gece öyle diyosun hepsini ben içmek zorunda kalıyorum ama.
-olsun yine de 3 olsun.
-peki.
-seni seviyorum puki.
-bende seni etipuf.
geçirdiğimiz yıllar boyunca bir gün bile gerçek anlamda kızamadığım canım kardeşim. bugünlerde dostluğumuzun tam 7. yılındayız. gözlerim yaşarıyor düşünce geçirdiğimiz o güzel günleri. her şeyimizi ama her şeyimizi paylaştığımız o muhteşem günler. sanırım hayatımın en özel ve en güzel günleri..
devlet yurdunun soğuk koridorlarında gördüm ilk o güzel yüzünü. hiç aklıma gelmezdi bir gün öz kardeşimden öte olacağın. dostluğumuzun gerçek mimari sensin aslında. bir gece odama gelip bir dal sigara istemen ile başladı her şey..
samimiyetin, dürüstlüğün, cana yakınlığın ile kısa zamanda kazandın sevgimi. apar topar eve çıkışımızda bir mucizeydi aslında.
ve sonrasında başlayan mükemmel yıllar..
yaşadıklarımız aklına geldiği zaman içinden sinsice sırıttığın oluyo mu ?* itiraf edeyim ben hep gülerek hatırlıyorum her anı. ulan ne kadar çok yaşamışız öyle..
şu balkon maceramız geldi yine aklıma. aynı şarkıyı defalarca başa alışımız.. bir de sıraya koymuştuk bir sen bir ben. kah ağlayıp kah gülmemiz. içtiğimiz 3 sürahi boğma rakıdan sonra vücudumun tamamen iptal oluşu. balkondan aşağıya kusmam, senin ağzımı yüzümü yıkaman. ulan valla öz kardeş yapmaz bu kadarını. hani biri yanımda kussa direk bende kusarım. yüzünü yıkamayı bırak yanına yaklaşamam. ama senin hiç miden bulanmadı lan. ömrümce unutamam o anı.
akşam okuldan çıktığımız gibi soluğu tekelde almamız. göz göze her geldiğimiz her anın "hadi içelim yea" oluşu. en önemlisi ne biliyor musun ? gözlerime bakınca ne hissettiğimi anlaman. bu çok önemliydi benim için. hala da öyle kafanı kırarım lan. hatun dediğin bakınca anlıycak ne isteğimi *
-dostum bugün paramız çok en lüks yerde yiyelim mi ?
-olur, yarın da kır pidesine talim ederiz.
-dostum ben aşık oldum yine.
-tamam yarın geçiyo merak etme.
-dostum bana sucuğu yumurtasız pişir.
-senin yüzünden yumurta aldığım mı var amk.
-pukito gece üstümü örtmekten vazgeç artık.
-ama eti pufum insan çok sırtından alır soğuğu.
-sigaranın üstüne 2 kornet ve kinder süpriz almayı unutma. ha bi de dik kafana hüplet ve hüptirik de al.
-iyi de sigaranın üstüne bunları alınca sigaraya para kalmıyo ?
-o zaman boşver sadece sigara al. üstüne de hüptirik al.
-planı yapıyorum. önce ortadaki çay bahçesinde tavla atıyoruz. sonra dürümleri yer, ehli keyfe gidip nargile yaparız ?
-ne zaman içicez peki ?
-akşam eve gidince.
-ha tamam unuttun sandım. ne içiyoruz peki ?
-ben votka içerim, sana da kırmızı tuborg alırız.
-bu gece 3 tane alalım çok içesim var.
-her gece öyle diyosun hepsini ben içmek zorunda kalıyorum ama.
-olsun yine de 3 olsun.
-peki.
-seni seviyorum puki.
-bende seni etipuf.
hoş gelmiş sevgili dostum.
kendisi kısaca her şeyimdir
kendisi kısaca her şeyimdir
(bkz: welcome to the hell)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar