bugün

Nisa 34 e göre evet.
Sizce yok mu?
Teoride zaten var hadi onu kabul etmediniz,
Sizce pratikte yok mu?Elinizi vicdaniniza koyun.

Aydin ateist bir birey mi dover karisini yoksa
Dogmatik mumin bir birey mi?

Kandirmayin kendinizi.
işte arap kafası böyle saçmalıyo, millet de islamı bu sanıyo.

Bu gerizekalı adamlar oldukça ateistlere de hristiyanlara da çok ekmek çıkar.
"Ahlaklı, sonderece bilgili, vicdanlı bir müslüman mı döver karısını, yoksa cahil, terör örgütlerini savunan bir ateist mi"

Senin kıyasıya atlayam!
içerik bulunamadı.
“Baş kaldırmasından endişe ettiğiniz kadınlara öğüt verin, onlardan ayrılın/onları yataklarda yalnız bırakın ve (bunlarla yola gelmezlerse) dövün. Eğer size itaat ederlerse artık onların aleyhine başka bir yol aramayın; çünkü Allah yücedir, büyüktür.”

Görüldüğü gibi, ayette üç müeyyideden bahsedilmiştir:

a. “fe izuhünne”(onlara öğüt verin).

b. “vehcuruhünne”(onlardan ayrılın)

c. “vedribuhünne”(onları dövün)

Eğer biz (c) şıkkındaki ifadeyi “ayrılmak” olarak değerlendirirsek, (b) şıkkındakini -haşa- yersiz bir tekrar olarak kabul etmek gerekir.

Kaldı ki, “sefere çıkma” manasına geldiği için ayrılmak olarak değerlendirilen “darabe” fiilinin bu anlamda kullanılması ancak “fî” harf-i cerle kullanılması durumunda söz konusudur. “(Yapacağınız hayırlar,) kendilerini Allah yoluna adamış, bu sebeple kazanç için yeryüzünde dolaşamayan fakirler için olsun.”(Bakara, 2/273) mealindeki ayette yer alan “yeryüzünde dolaşmayı/sefere çıkmayı/evlerinden ayrılmayı” ifade eden kelime “darben fi’l-ard” sözcüğüdür ki, burada “darabe” fiili “fi” harf-i cer ile kullanılmış ve sefere çıkmayı, evden ayrılmayı ifade eder.

Halbuki söz konusu ayette “darabe” fiili harf-i cersiz kullanılmıştır ki dövme anlamına gelir. Ancak, bu bir yuvayı dağıtacak şekilde başkaldırıda bulunan kadınlar hakkında verilen ve yuvayı dağılmaktan kurtarmayı hedefleyen çok uç bir misaldir. Efendimiz (asv) (c) şıkkındaki ayeti değil, (b) şıkkındaki ayetin ruhsatını kullanmış ve eşlerinden bir ay süresince ayrı kalmıştır. Dövme ruhsatını kullanmamakla da ümmetine bir nümune-i imtisal olmuştur.
%99 var.
Fahri kainat bir kere bile vurmamıştır bu demektir ki vurulması dahi söz konusu değilken dövmek şöyle dursun.

islamda kadın var mı? Sonra kur an okutmayın annenizin ölüm yıl döneminde, olur mu.
dövme yaptırılırsa mekruh olur diyorlar ama ben aynı fikirde değilim. güzelinden yaptır bence.

diğer entarilere bakmadım ama, ayh yıl olmuş neredeyse 2017 kadın pataklamaktan bahsedecek değiller heralde di mi?

benim bildiğim aklını ve yüreğini kullanma var kuranda. eh bunlar varsa bir insanda eşini dövme gibi yobazca bir davranış da yoktur.

kilit;akıl ve yürektir unutma genç. gerisi fasaa fisoo.
islamla ilgili sorularınızın cevaplarını sözlükte neden arıyosunuz. Küfür edince küfür etti oluyo. Araştır, öğren, hocaya sor, bilene sor, aklına yatmadıysa aklıma yatmadı de bidaha sor.