bugün

1 kasım'da amerika'da 399 dolardan satışa sunulacaktır.
a5'ten sonra doğrudan a7 çipine geçmesiyle beni şoke etmiştir. hayret apple! bari parmak izi okuyucu koysaydınız neyse seneye kaldı artık. velasıl ipad air ile güzel ikili oldular. ipadlerin tablet pazarını domine edeceği bir yıl daha bizi bekliyor.
sonunda retina ekran desteğine sahip olması harikulade olan yeni yavru ipad.

http://www.mobil13.com/ye...ri-ve-fiyatlari-4158.html
retina display e sahip a7 64 bit chipset li isight kamera, 4g lte li olacak. ayrıca iphone 5s lerde olduğu gibi uzay grisi ve beyaz renk olacak.
daha kalın ve retina ekranlı olacakmış.

http://www.salihertugrul....-goeruentueleri-soeylenti
ıphone5 le boyutu büyütüp ipadminiyle boyutu düşürerek aynı ürünü farklı isimlerle sunan ve de sattıran beyni ayakta alkışlıyorum *
Retina ekran ile çıkması muhtemel olan ipad modeli.
© copyright 2005 - 2026