bugün

son albümden en güzel parçalarından hatta parçası. dinle dinle bıkmıyorsun bıkarsan geri getir yenisini verelim. gecenin ilerleyen saatlerinde daha fazla iğrençleşmeden sözler;

Gel De - Serdar Ortaç

Seni her halinle seviyorum
Biraz umut, biraz acı
Sorunu kendimde arıyorum
Beni kırık dökük bırakalı

Gel, gel de canım acısın
Bu aşkın hayaline kimler acısın
Sev, sev ki içim acısın
Yeter ki bu yaptığın kalbe yarasın

Sonumuzun ne olacağına kim karar verecek
Ya da gözümdeki yaşları kim eliyle silecek
Bana yaşattığın anları sormadım ki sana
Ya da senin gibi kalbimi atmadım bir kenara

Bebeğim aşksız yapamıyorum inan
Deli gönül sana alışalı
Kapımı açtım sonuna kadar gönül
Ya içeri gir, ya dışarı

Söyleyen : Serdar Ortaç
gözlerim siyah intiharlar izliyor gözlerinde, adın tüm ezberleri bozuyor... sana kadar öğrendiğim herşey yalan... senden önce ettiğim yeminler yalan... helal etmemiş yüreğim hiçbir yemine kendini... ellerim ellerinde sana dair terli şiirler yazıyor... ne zaman demini bulur bilinmez... gözlerimde siyah intiharlar... gel dediğin an umudun rengini alacak rüyalar... gel de... gel de...
© copyright 2005 - 2026