bugün

yani diyolar ki; kaybolan her kadın ya pavyona düşmüştür yada ölmüştür. ikinci bir alternatif kesinlikle yoktur.

bu nasıl bir mantık lan? olum yok mudur bu kadının eşi dostu akrabası, ne bileyim komşusu falan. hemen eline fotografı alıp pavyona gitmek ne olaki? bir zamanlar sırf bu filmler yüzünden pavyonların önü elinde fotografla bekleyen adamlarla doluydu lan. yapmayın lan böyle. türk halkıyız olum biz, inanıyoruz her şeye.
(bkz: ya dindarsın ya tinerci) mantelitesinde ki kişilerin aklına gelir.
sen kimsin adlı filimde fazlasıyla tiye alınan klişe.
bunun içindir ki bir ilişkiyi bitirmeyi düşünen erkek "bensiz napar lan bu kız" der ve ondan ayrıldıktan sonra kızın hayatının mahvolacağını öngörür. ha sırf bu yüzden mutlu olamayacağı insanlarla evlenenleri biliyorum. demek türk filmlerinden bilinçaltına yerleşiyor bunlar. *
BUNUN BiR BENZERiDE SIR KAPISI ADLI PROGRAMDA VARDIR. ONDA iSE; KÖTÜLÜK YAPAN KÖTÜLÜK BULUR KONUSUNU iŞLiYOR. TELEViZYONUN BiZi NE KADAR ETKiLEDiGiNiN KANITLARI.
türk filmlerine ait bir klişedir.
türk filmlerinde görmeye alıştığımız mevzu.

ulan kaybolan her kadın pavyon köşelerinde orospu oluyor mübarek.
(bkz: filmlerde eşi ve çocuğu öldürülmüş başkomiser) bunun açılımı neyse o pavyon mevzusu da aynı.
Gündemdeki Haberler
güncel Önemli Başlıklar