çok iyi bir film biraz oyuncu kadrosu biraz görüntü kalitesi düşük olduğu için ımdbsi düşüktür lakin senaryosu inceptionla eşdeğerdir efenim.
adamın biri (tom) anıları,hafızayı kontrol eden bir makine yapar ve bu makineyi satmak için bir alıcı bulur. makineyi geliştirme sırasında alıcı olan kişi acelecilik yapınca tom makinesini fazla kontrol edemeden makineyi çalıştırır ve bir hata sonucu kendi anılarında-hafızasında hapis kalır. film de bu anılarda tom'un olayları uzaktan izlemesi ve dışarı çıkmayı beklemesi üzerine geçer.
Kadrosu pek ünlü olmasada etkileyici bir filmdir. tazecik tarafımca izlenmiştir.
© copyright 2005 - 2026