bugün
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- velvet22
- kemalist dünya19
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- birader yazar olmak13
- allah9
- herzevekil'in biraz şey olması2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- duş almak2
- adana kızları2
- canımın sürekli hamburger çekmesi5
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar2
- aile evinde yaşamak7
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- galatasaray lobisi9
- üniversitelerin gereksiz olması9
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
- cik cik vs bik bik3
- futbol19
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- amerika birleşik devletleri7
- türkiye9
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- sigmund freud'un koltuğu4
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20264
- egay sucukcu birader2
- devletin her şeye karışması3
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- arda güler4
- ona bir şey söyle9
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- sözlüğü bırakmak istemek3
- lahmacunu elle yiyen kız20
- atilla olgaç2
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
msn adresi ve şifresi çalma olayını abartmış ve bu alanda insanlara yenilikler sunan bir site. * biraz önce msn'imi bir adres ekledi [email protected] neyse kabul ettim kabul eder etmez aramızda şöyle bir diyalog yaşandı ve akşam akşam yerlere yatmama neden oldu. *
SES:
diğer adresimi engellemişsin hayırdır? http://www.engelim.com dan baktım
(((...ogzi...))):
sen kimsin bilader
SES:
neyse uzatmaya gerek yok :(
(((...ogzi...))):
tamam söz bi daha engellemicem ama kimsin :D
SES:
ben de seni engelliyorum yazma bana. inanmıyorsan http://www.engelim.com dan dene gör. ba baaayy
(((...ogzi...))):
ohaa süper bu kadar ilerlettiniz mi msn hackleme işini:D
Kişiniz Messenger'ın bu özelliği desteklemeyen bir sürümünü kullandığı için kendisine titreşim gönderemezsiniz.
(((...ogzi...))):
lennn
(((...ogzi...))):
vay a.q yaa
SES:
diğer adresimi engellemişsin hayırdır? http://www.engelim.com dan baktım
(((...ogzi...))):
sen kimsin bilader
SES:
neyse uzatmaya gerek yok :(
(((...ogzi...))):
tamam söz bi daha engellemicem ama kimsin :D
SES:
ben de seni engelliyorum yazma bana. inanmıyorsan http://www.engelim.com dan dene gör. ba baaayy
(((...ogzi...))):
ohaa süper bu kadar ilerlettiniz mi msn hackleme işini:D
Kişiniz Messenger'ın bu özelliği desteklemeyen bir sürümünü kullandığı için kendisine titreşim gönderemezsiniz.
(((...ogzi...))):
lennn
(((...ogzi...))):
vay a.q yaa
herkeze aynı muhabbeti yapan, bol bol spam yayan, insanların canını sıkmayı başarmış, aşmış, site yapımcılarının ise muhtemelen hacker olduklarını düşünüğüm bir site.
bu da aramızda geçen dialog:
-diğer adresimi engellemişsin hayırdır? http://www.engelim.com dan baktım
+ hayırdır hayır!
-ben de seni engelliyorum yazma bana. inanmıyorsan http://www.engelim.com dan siteye gir sende gör...
+!..
sonrasında zaten ben konuşmak bile istemedim, engel butonuna başvurmak suretıye kurtuldum!..
bu da aramızda geçen dialog:
-diğer adresimi engellemişsin hayırdır? http://www.engelim.com dan baktım
+ hayırdır hayır!
-ben de seni engelliyorum yazma bana. inanmıyorsan http://www.engelim.com dan siteye gir sende gör...
+!..
sonrasında zaten ben konuşmak bile istemedim, engel butonuna başvurmak suretıye kurtuldum!..
asıl merak ettiğim konu, adresleri nereden bulup ekliyorlar, yok bunu yapan tanıdık biriyse, beni gerizekalı olarak tanımasından dolayı kendimden utanç duyuyorum. bu kadar basit bir oyuna ancak gerizekalı biri düşebilir.
inanamazsınız aynı olay başıma geldi ve dialog tamamiyle aynı!pes...
bir de seni tanıyorum şunun şuyusun cinsleri var IQ su düşük espri die tabirlendiriyorum...
bir de seni tanıyorum şunun şuyusun cinsleri var IQ su düşük espri die tabirlendiriyorum...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar