bugün

reklamları felaket yapmacık olan yoğurt.
Kivami meyveli yogurtlara gore daha yogun puding gibi ama beni tek uzen cok cok cok sekerli bence. Kivi elma olan daha hafif ama bogurtlen cilek resmen seker komasi. Yinede 130-150 kj civari yani tatli krizinide keser karnida doyurur baya buyuk cunku fiyati 2.50 herhalde.
Gurme olanına fena takmış durumdayım ...
Reklamindaki "Bu donnsimo harika bi şey" diyen kizi gordukce hayattan soğutan. Agiz dolusu "donnsimo" demek nedir ya, çöp.
Ne mal reklamı var. Canımm accaayip tatlı çekti yaa diyen kızın iticiliği hele..
danonenin iğrenç yoğurtları.
© copyright 2005 - 2026