bugün

fenerbahçe'nin arakçılığına alışmıştık ama beşiktaş'tan beklemezdim doğrsuu;

(bkz: (bkz:http://3.bp.blogspot.com/...VUp5nyec2A/s1600/guti.jpg))

ama yine hem fenerli hem beşiktaşlı taraftarlara çok teşekkür ediyorum. Sayenizde hagi'nin değerini asla türk futbolu unutmayacak. Ne demişler taklitler asıllarını yaşatır.
(bkz: hangimiz commandante değiliz ki)
gerçek sahibini tanımlayan pankarttır. asıl commandante olan guti'dir. alex falan değil. hele galatasaray'lılar hiç konuşmasın, evet hagi'de bu ünvana rahatlıkla sahiptir ama 10 sene önce bıraktı futbolu arkadaş, siz ne konuşuyorsunuz!
© copyright 2005 - 2026