bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- sedat pekmez18
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- online yazarlar3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- kadınlar neden aldatır16
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri2
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- futbolun eskiden güzel olması2
- fransız arabaları3
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- diamond bosphoruss denen yazar8
- aldım kabul ettim3
- devşirmelik makamı13
- bazı alimler2
- lionel messi11
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- erkekler neden aldatır2
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- türk telekom port zammı4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- cayenne4
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- yazarların bugünkü mutsuzluk sebebi2
- helal olsun be2
- ithal et2
- 0 0 73
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
istanbul bebek de aşırı elit hermes, louis vuitton ve d&g markalarından geçilmeyen ancak little big gibi bir markanın sponsor olduğu aşırı elit mekan. Bir keresinde 1600 TL hesap bırakmıştım.
bir bardak içerisinde 3 damla votka ve redbull karıştırılarak oluşturulan bir karışımın sadece ve sadece 35 liracık olduğu yer.
Denize sıfır olan, bebekte lüks f&b sıfatlı yer.
22 milyon euro harcanmıştır bu mekana. Yalnızca mülkü 17,5 milyon euro değerinde ve dekorasyonuna harcanan miktar 4,5 milyon eurodur.
Giriş katta oturursanız başlangıç yemekleri 60 ile 90 lira arasındadır.
Ana yemekler ise 160 liraya kadar var.
barramundi balığını yemenizi tavsiye ederim. çok değişik bir lezzet.
Ayrıca vale parking olayında köprü trafiği gibidirler.
40dk ile 1 saat boyunca arabanızı beklemeniz muhtemeldir. ferrari italia veya lamborghini murcielago sahibi değilseniz tabi.
ve mekana girdiniz diyelim, daha masaya oturduğunuz anda kaç kişi iseniz, o adette bardaklara su dolduran mekân.
şunu söyleyeyim ki suyun fiyatı 9 lira.
Ayrıca kapısında fotoğraf çeken kezbanlar da oldukça bol.
önemli not : buraya yemek yemeye gelecekseniz karnınız tok gelin. kişi başı karın doyurmak 300 lirayı bulabilir.
22 milyon euro harcanmıştır bu mekana. Yalnızca mülkü 17,5 milyon euro değerinde ve dekorasyonuna harcanan miktar 4,5 milyon eurodur.
Giriş katta oturursanız başlangıç yemekleri 60 ile 90 lira arasındadır.
Ana yemekler ise 160 liraya kadar var.
barramundi balığını yemenizi tavsiye ederim. çok değişik bir lezzet.
Ayrıca vale parking olayında köprü trafiği gibidirler.
40dk ile 1 saat boyunca arabanızı beklemeniz muhtemeldir. ferrari italia veya lamborghini murcielago sahibi değilseniz tabi.
ve mekana girdiniz diyelim, daha masaya oturduğunuz anda kaç kişi iseniz, o adette bardaklara su dolduran mekân.
şunu söyleyeyim ki suyun fiyatı 9 lira.
Ayrıca kapısında fotoğraf çeken kezbanlar da oldukça bol.
önemli not : buraya yemek yemeye gelecekseniz karnınız tok gelin. kişi başı karın doyurmak 300 lirayı bulabilir.
öğrenciden çok çalışan kesime hitap eden , minimum 50 liraya karnınızı doyurabileceğiniz doya doya boğazı seyredebileceğiniz güzel mekan.
cumartesi günleri 8'den sonra mantara bağlar eğer eğlenmek isterseniz 1 bira alıp bara geçmenizi öneririm şayet restoran'da kopmaya çalışan insanları izlemek eğlenceli olabiliyor.
cumartesi günleri 8'den sonra mantara bağlar eğer eğlenmek isterseniz 1 bira alıp bara geçmenizi öneririm şayet restoran'da kopmaya çalışan insanları izlemek eğlenceli olabiliyor.
özel kız arkadaşlarımı güven içinde ağırladığım mekan. elittir yani.
hayatımda gördüğüm en en kasıntı yer..
insanların işi gücü yokmuş nasıl nasıl amaçsız aptal bir mekan yapalım diye düşünmüşler bu çıkmış. restoran desen değil, lounge desen değil, bar desen değil, club desen değil. piyasa mekanı, cilalı o. mekanı. kodaman kodaman yaşlı adamlar yanlarında aptal boyalı kızı yaşında dişiler. chilai bu işte.
ilk defa mekan görsem diyin ezik diyin fakir diyin görgüsüz diyin diyin anacım ama işte fazla görmenin de zararları var. olmamış chilai. o güzelim boğaza o güzelim manzaraya yazık. zaten bunu hep söylüyorum bizim elimizdeki cevherleri işleyemiyoruz. en basitinden burası italyanların olsun nasıl bir yaşatırlardı oraları standart getirip insanları da o manzaranın o mekanın parçası yapıp. şimdi kol gibi hesap öde ve anlamsızca aptal bir kızın kürküne bak.. türk olmakla ben bir zamanlar gurur duyuyordum neden neden beni bu hale getirdiniz.
arabası olup ruhu 5 para etmeyen insanlardan da uzak olalım.
söylemeden bitiremem canım benim mekanın içini yapan iç mimara da buradan selam söylüyorum. tuvalet nasıl yapılır gel müsait bir zamanda anlatayım. hiç bilmiyorsan da sıçarken biz içerdekini görmek istemiyoruz. lake cam yapmışsın ama kapıda 1cm açıklık var. yani etilerde ego şişirmekle olmuyor bu işler.
chilai kocaman bir balon.
insanların işi gücü yokmuş nasıl nasıl amaçsız aptal bir mekan yapalım diye düşünmüşler bu çıkmış. restoran desen değil, lounge desen değil, bar desen değil, club desen değil. piyasa mekanı, cilalı o. mekanı. kodaman kodaman yaşlı adamlar yanlarında aptal boyalı kızı yaşında dişiler. chilai bu işte.
ilk defa mekan görsem diyin ezik diyin fakir diyin görgüsüz diyin diyin anacım ama işte fazla görmenin de zararları var. olmamış chilai. o güzelim boğaza o güzelim manzaraya yazık. zaten bunu hep söylüyorum bizim elimizdeki cevherleri işleyemiyoruz. en basitinden burası italyanların olsun nasıl bir yaşatırlardı oraları standart getirip insanları da o manzaranın o mekanın parçası yapıp. şimdi kol gibi hesap öde ve anlamsızca aptal bir kızın kürküne bak.. türk olmakla ben bir zamanlar gurur duyuyordum neden neden beni bu hale getirdiniz.
arabası olup ruhu 5 para etmeyen insanlardan da uzak olalım.
söylemeden bitiremem canım benim mekanın içini yapan iç mimara da buradan selam söylüyorum. tuvalet nasıl yapılır gel müsait bir zamanda anlatayım. hiç bilmiyorsan da sıçarken biz içerdekini görmek istemiyoruz. lake cam yapmışsın ama kapıda 1cm açıklık var. yani etilerde ego şişirmekle olmuyor bu işler.
chilai kocaman bir balon.
Ultra lüks görünmesine ve kapısının önünden maseratiler eksik olmamasına rağmen fiyatları ortalamanın çok az üstünde olan mekan. içkileri biraz pahalı ama eğer alkol kullanmayan biriyseniz yemek ve tatlı konusunda oldukça başarılı ve hizmet kalitesi açısından benzerlerini geride bırakabilecek seviyededir.
foursquare yer bildirim yapıp kız kovalanan mekan. kalitesi falan beni pek ilgilendirmiyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar