bugün

tabelasını gördüğümde arkadaşıma ''cafe mi lan o'' diye sorduğum cafe. gayet güzel ve nezih bir ortamı var. fevkalade dizaynıyla konuşturuyor. tavsiye edilir.
ısparta'da da var olan bir kafe. isim olarak diğer kafelerden bir handikap üstte.

ilk ismini okuduğumda italyan lezzetleriyle buluşacağım sandım.

(bkz: Milano)
© copyright 2005 - 2026