bugün
- kadınlar neden aldatır9
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- donald trump4
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi2
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- altin2
- dut ağacı5
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- orospum2
- chp'deki değişimciler5
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- sedat pekmez12
- eren ali bingöl2
- yagmurcu ile revani yemek4
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 23 haziran 2026 norveç senegal maçı2
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- türkiye eyalet haritası2
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- agresif süs köpeği3
- duşta şarkı söylemek2
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- muşlettin amca4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- utanmadan şort giyen erkek7
- z kuşağının metal dinlememesi2
- futbol8
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- red pill2
Aydinoglu artık baydınoğlu.
+ oy kasar v1.1
nickine getirdiği enteresan eklerle sözlüğün demirbaşı olan yazar. ayrica
(bkz: aydinoglu nick terminolojisi
(bkz: aydinoglu nick terminolojisi
Henüz çaylakken yazar olmaktan vazgeçmiş. elçiye zeval olmaz deyip kendi bilgisi dahilinde şu yazıyı paylaşıyorum.
--alıntı--
daha yazar olmadan sözlüğe veda etmekte çok garip birşey. olamayacağımı da çok iyi biliyorum. üzülüyorum. ama elimden birşey gelmez.
bu yazıyı da beni yazar yapsınlar diye yazmıyorum asla. çok ama çok kırgınım. neye mi ? bakıyorum. modlara ağızlarından geleni yazan birçok yazar var. ben tek kötü laf etmedim. etmem de. ama onlar yazar, ben çaylak. olsun ne yapalım artık.
bir daha yazar olmamak kötü be sözlük. gerçekten kötü. aslında bana hesap devri yapmak isteyen akrabalarım var. ama ben başka bir nickle burda yazamam. çünkü o zaman ben, ben olmuyorum.
üzülüyorum be sözlük. ben burda kime ne yaptım ? vallahi onu da bilmiyorum. gidiyorum.
ardımda binlerce entrylerimle sözlüğe gömün beni. bu son entryim. hemde sol frameye gelmeyen cinsinden. bu acı birşey.
şurda iki satır yazı yazınca biraz mutlu oluyordum be sözlük. ama şimdi bak, o oyuncağımı da aldılar elimden. penceresiz kaldım. ne vardı yazarlığım onaylansa. şu hayatta uludağ sözlükte yazar olmak mutluluktu benim için. eskisi gibi de değildim artık. ama olmadı. bazen işte çiçekler daha gonca iken solar. bizde işte gonca iken, daha yazar olmadan böyle veda ediyoruz.
tamam bu bir drama yazısı falan değil. niyetim kimseye kendimi acındırmak falan değil.
hesabımı kendim silmeyeceğim. çıkmaz candan umut kesilmez derler. ama bana sorarsanız hiç umudum yok. bu yüzden bu yazıyı olur da birisi okursa, tüm yazarlara şunu iletsin.
uludağ sözlüğü çok seven bir aydinoglu vardı. yönetime asla kırgın değilim. beni iyi anımsayın. belki troll yazılar yazdım. belki bazılarının kalbini kırdım. herkes hakkını helal etsin. bakın sonunda gerçekten kurtuldunuz benden.
küçük mutlu dünyam uludağ sözlükten gidiyorum. elveda arkadaşlar elveda.
--alıntı--
--alıntı--
daha yazar olmadan sözlüğe veda etmekte çok garip birşey. olamayacağımı da çok iyi biliyorum. üzülüyorum. ama elimden birşey gelmez.
bu yazıyı da beni yazar yapsınlar diye yazmıyorum asla. çok ama çok kırgınım. neye mi ? bakıyorum. modlara ağızlarından geleni yazan birçok yazar var. ben tek kötü laf etmedim. etmem de. ama onlar yazar, ben çaylak. olsun ne yapalım artık.
bir daha yazar olmamak kötü be sözlük. gerçekten kötü. aslında bana hesap devri yapmak isteyen akrabalarım var. ama ben başka bir nickle burda yazamam. çünkü o zaman ben, ben olmuyorum.
üzülüyorum be sözlük. ben burda kime ne yaptım ? vallahi onu da bilmiyorum. gidiyorum.
ardımda binlerce entrylerimle sözlüğe gömün beni. bu son entryim. hemde sol frameye gelmeyen cinsinden. bu acı birşey.
şurda iki satır yazı yazınca biraz mutlu oluyordum be sözlük. ama şimdi bak, o oyuncağımı da aldılar elimden. penceresiz kaldım. ne vardı yazarlığım onaylansa. şu hayatta uludağ sözlükte yazar olmak mutluluktu benim için. eskisi gibi de değildim artık. ama olmadı. bazen işte çiçekler daha gonca iken solar. bizde işte gonca iken, daha yazar olmadan böyle veda ediyoruz.
tamam bu bir drama yazısı falan değil. niyetim kimseye kendimi acındırmak falan değil.
hesabımı kendim silmeyeceğim. çıkmaz candan umut kesilmez derler. ama bana sorarsanız hiç umudum yok. bu yüzden bu yazıyı olur da birisi okursa, tüm yazarlara şunu iletsin.
uludağ sözlüğü çok seven bir aydinoglu vardı. yönetime asla kırgın değilim. beni iyi anımsayın. belki troll yazılar yazdım. belki bazılarının kalbini kırdım. herkes hakkını helal etsin. bakın sonunda gerçekten kurtuldunuz benden.
küçük mutlu dünyam uludağ sözlükten gidiyorum. elveda arkadaşlar elveda.
--alıntı--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar