bugün

iki ayrı köşeye sokulunur, asansör yukarı çıkıyorsa gözler akıp giden kapıya bakınır. ayakkabı bağlama numarası ile kişi gerginliğini azaltabilir.
(bkz: niye gerildik ki)
önce kaçamak gözlerle kesişmeler yaşanır, akabinde;

erkek içses: ulan hiç asansör fantazisi de yapmamıştık haa, hatun da alevli bir şeye benziyor, direkt yapışsam mı acaba? yok lan yok, daha neler. ya da..ulan cesaret be, ya allahh..dinggggg dongggggggg. hasssstırr, iniyo, iniyooooo.

kadın içses: hay allah'ın abazasına bak yaa, bindik bineli bana bakıyor.. acaba bana da mı binmek istiyor? hayvan işte, nolcak hıh! ama ben de seksi bir hatunm haa, bakılmayacak gibi değilim.. dingggg dongggg. çok şükür, kazasız belasız geldik.
kişisel alanın ihlalinden dolayı oluşan gerginliktir. cins farklılığı bu gerginliği artırır.

biz buna kaça çıkıyorsunuz diyoruz.
kişinin yanlış anlaşılmamak adına nefes bile almadığı durumdur. bir an önce kata gelmesi için dua eder asansörün. kata gelincede nefes tutulduğu için karşılaşılanlara sevişmiş izlenimi verilebilir.
* temelinde asansör fantezisinin barındığını bilen iki ergin kişide olusan gerginliktir.
anne ben freud oldum
"asansörde gerginlik yoktur, kötü seks vardir."

last dinasaur denver, m.ö 1234
sertlikten kaynaklanır kimi..
böyle taş gibi olmuşluktan..
hani o karşıdaki çelik kapıya soksa ortadan yarıp atacakmış gibi hissetme hali var ya...

yani demek istediğim....

(bkz: salyanı topla)
(bkz: uygar kayıtsızlık)
'ya bana da binerse?!' diyen saçma kişi düşüncesi.