bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- nofap3
- sedat pekmez18
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim4
- yapay zeka ile flörtleşme denemeleri3
- futbolun eskiden güzel olması3
- kadınlar neden aldatır16
- arkadaşlar çok güzelsiniz2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- online yazarlar3
- ithal et3
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- geceye bir zülfü livaneli şarkısı bırak2
- fransız arabaları3
- dolandırılan insanların genel özellikleri2
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- bazı alimler2
- kafaya bir kurşun tüm ağrıyı keserdi2
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- türk telekom port zammı4
- cehennemin alt seviyelerine inme sebebi2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- portekiz özbekistan maçı saat 20 de trt 1 de2
- cayenne4
- erkekler neden aldatır2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- berlin'e gidip sokaklarda kaybolmak2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kadında güzellik aramayan erkek6
- sürekli esnemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- helal olsun be2
- 0 0 73
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kıskançlık5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
operation flashpoint isimli oyunun devamıdır . counter delisi insanlar bu oyunla tanıştıklarında genellikle '' ne olum lan bu, ben bu oyunu çıtır çıtır yerim.'' demişlikleri vardır. gel gelelim durum hiç de öyle olmamıştır. çünkü arma'nın biraz gelişmiş hali amerikan ordusunun savaş simülasyonudur. counter ise zaman geçirmek ve kan görmek isteyen insanların oyunudur.
peki nedir arma'nın farkı. misal, elinizde g36 tüfeği var, aniden karşınıza m1a1 abrams çıktı. hemen roket atarı almanız gerekiyor. bu durum counter için geçerli olsaydı tüfek kaybolur anında elinize rpg launcher gelirdi. işte arma'da durum farklı. önce tüfeği sırtınıza asıyorsunuz, sırtınızdan roket atarı alıyorsunuz ve içine bir rpg-7v füzesi yerleştiriyorsunuz, gez-göz-arpacık yapıp abrams a sıkıyorsunuz. aynı şekilde silah değiştirme işlemleri bu düzende devam ediyor. yada arkadaşlarınızla half life oynuyorsunuz. öldünüz. 4-5 saniye geçtikten sonra tekrar canlanırsınız. arma da durum farklı. vuruldunuz. takım arkadaşlarınızdan medic (sıhhiye) olan arkadaşınız yanınıza gelir ve sizi güvenli bir ortama kadar sürükler ardından orda tedavinizi yapar. arma'nın bu tip oyunlardan en önemli farkı ise şudur; counter oynuyorsunuz canınız 5 e düştü(100 üzerinden canla başlanır vuruldukça azalır, sıfır da malum son). sanki çok sağlıklıymışcasına koşar zıplar nişan alrsınız. fakat arma'da öyle değildir. vurulduğunuz anda eliniz titremeye başlar, ayağınızdan vurulduysanız rahat yürüyemezsinz. vurulduktan sonra uzun süre müdahale edilmez ise kan kaybından bayılırsınız, bu baygınlıklar on saniye sürer. yine müdahale edilmez ise bu süre uzar. böyle eğlenceli bir oyundur. oyun ortalama 25-30 yaş arası insanlara hitap ettiğinden ortam seviyeli olur. özellikle teamspeak kullanıyorsanız bu oyun tadından yinmez efendim.
buyrun:
http://www.turk-ozelkuvvetleri.net
peki nedir arma'nın farkı. misal, elinizde g36 tüfeği var, aniden karşınıza m1a1 abrams çıktı. hemen roket atarı almanız gerekiyor. bu durum counter için geçerli olsaydı tüfek kaybolur anında elinize rpg launcher gelirdi. işte arma'da durum farklı. önce tüfeği sırtınıza asıyorsunuz, sırtınızdan roket atarı alıyorsunuz ve içine bir rpg-7v füzesi yerleştiriyorsunuz, gez-göz-arpacık yapıp abrams a sıkıyorsunuz. aynı şekilde silah değiştirme işlemleri bu düzende devam ediyor. yada arkadaşlarınızla half life oynuyorsunuz. öldünüz. 4-5 saniye geçtikten sonra tekrar canlanırsınız. arma da durum farklı. vuruldunuz. takım arkadaşlarınızdan medic (sıhhiye) olan arkadaşınız yanınıza gelir ve sizi güvenli bir ortama kadar sürükler ardından orda tedavinizi yapar. arma'nın bu tip oyunlardan en önemli farkı ise şudur; counter oynuyorsunuz canınız 5 e düştü(100 üzerinden canla başlanır vuruldukça azalır, sıfır da malum son). sanki çok sağlıklıymışcasına koşar zıplar nişan alrsınız. fakat arma'da öyle değildir. vurulduğunuz anda eliniz titremeye başlar, ayağınızdan vurulduysanız rahat yürüyemezsinz. vurulduktan sonra uzun süre müdahale edilmez ise kan kaybından bayılırsınız, bu baygınlıklar on saniye sürer. yine müdahale edilmez ise bu süre uzar. böyle eğlenceli bir oyundur. oyun ortalama 25-30 yaş arası insanlara hitap ettiğinden ortam seviyeli olur. özellikle teamspeak kullanıyorsanız bu oyun tadından yinmez efendim.
buyrun:
http://www.turk-ozelkuvvetleri.net
Bohemia Interactive tarafından hazırlanan askeri simülasyon oyunu,
Bu oyunda canınız gerçekten kıymetlidir, mesela bir duvarın ya da bir ağacın arkasında çatışmaya girdiyseniz inanın siper aldığınız yerden çıkmadan önce birkaç kere düşünmeniz gerekiyor, çünkü bu oyunda gerçek hayatta olduğu gibi düşmanın sizi vurması an meselesi.
Vurulduğunuz yere göre bazen tek kurşunda öldüğünüz gibi bazen de yaralı halde çatışmaya devam ediyorsunuz ancak bu uzun sürmüyor çünkü kan kaybından da ölebilirsiniz, öte yandan yaralıyken atışlarınız zorlaşıyor ve adımlarınız da yavaşlıyor o yüzden hemen bir sıhhiyeciye tedavi olmalısınız.
Oyunda her türlü askeri araç ve silahı kullanmanız mümkün, ayrıca oyun açık kodlu olduğu için kullanıcılar tarafından geliştirilen yeni modeller, birimler, haritalar ve operasyonlar oyunu sürekli değişken kılıyor,
Türkler tarafından hazırlanmış türk birliği moduda mevcut. Bu modda jandarma komando, sat komandoları, mavi bereler, özel kuvvetler gibi birimler bire bir orijinal kıyafet ve silahlarıyla oyuna adapte edilmiş, karakter yüzleri de türk insanına uygun dizayn edilip, birkaç türk ordusu operasyonuyla beraber oyuna eklenmiş. ve bu mod oyunun tadını bir kat daha arttırıyor diyebilirim.
Oyunun eksi yönleri ise silah ve araç sesleri çok kötü yapılmış, her şey bu kadar gerçekçiyken seslerin böyle olması ilginç, belki bir patch ile düzeltme yapılmıştır bilemiyorum.
Ayrıca oyunun oynanabilirliği de biraz zor, gerçi oyuna bir simülasyon olarak bakarsak normal diyebiliriz. tüm kontrollere alıştıktan sonra tadından yenmiyor.
bir de, rambo gibi tek başına 100 kişiyi öldürmeyi sevenler, bir mevzide sıkışıp destek beleyemeyecek kadar sabırsızlar, tek kurşunda ölmek mi olurmuş diyenlere tavsiye etmeyeceğim oyundur.
detaylı bilgiler ve türk birliği modu için;
http://www.armedassault-turkiye.net/
Ayrıca oyunun ikinci versiyonu da çıkmıştır ve yeni özellik ve grafikleriyle birlikte tadına tad katmıştır.
(bkz: armed assault 2)
Bu oyunda canınız gerçekten kıymetlidir, mesela bir duvarın ya da bir ağacın arkasında çatışmaya girdiyseniz inanın siper aldığınız yerden çıkmadan önce birkaç kere düşünmeniz gerekiyor, çünkü bu oyunda gerçek hayatta olduğu gibi düşmanın sizi vurması an meselesi.
Vurulduğunuz yere göre bazen tek kurşunda öldüğünüz gibi bazen de yaralı halde çatışmaya devam ediyorsunuz ancak bu uzun sürmüyor çünkü kan kaybından da ölebilirsiniz, öte yandan yaralıyken atışlarınız zorlaşıyor ve adımlarınız da yavaşlıyor o yüzden hemen bir sıhhiyeciye tedavi olmalısınız.
Oyunda her türlü askeri araç ve silahı kullanmanız mümkün, ayrıca oyun açık kodlu olduğu için kullanıcılar tarafından geliştirilen yeni modeller, birimler, haritalar ve operasyonlar oyunu sürekli değişken kılıyor,
Türkler tarafından hazırlanmış türk birliği moduda mevcut. Bu modda jandarma komando, sat komandoları, mavi bereler, özel kuvvetler gibi birimler bire bir orijinal kıyafet ve silahlarıyla oyuna adapte edilmiş, karakter yüzleri de türk insanına uygun dizayn edilip, birkaç türk ordusu operasyonuyla beraber oyuna eklenmiş. ve bu mod oyunun tadını bir kat daha arttırıyor diyebilirim.
Oyunun eksi yönleri ise silah ve araç sesleri çok kötü yapılmış, her şey bu kadar gerçekçiyken seslerin böyle olması ilginç, belki bir patch ile düzeltme yapılmıştır bilemiyorum.
Ayrıca oyunun oynanabilirliği de biraz zor, gerçi oyuna bir simülasyon olarak bakarsak normal diyebiliriz. tüm kontrollere alıştıktan sonra tadından yenmiyor.
bir de, rambo gibi tek başına 100 kişiyi öldürmeyi sevenler, bir mevzide sıkışıp destek beleyemeyecek kadar sabırsızlar, tek kurşunda ölmek mi olurmuş diyenlere tavsiye etmeyeceğim oyundur.
detaylı bilgiler ve türk birliği modu için;
http://www.armedassault-turkiye.net/
Ayrıca oyunun ikinci versiyonu da çıkmıştır ve yeni özellik ve grafikleriyle birlikte tadına tad katmıştır.
(bkz: armed assault 2)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar