bugün

Laikliğin manasını anlayamamış bir toplum önyargısı olarak namaz kilmaması laik olmasına bağlanan ve belki de aslında laik olmayan önyargı kurbanı teyzedir. Bu yaşıma kadar kilmadim bundan sonra da kilsam ne çıkar diye düşünme ihtimali yüksek olan ümitsiz vaka olarak düşünülebileceği gibi ,inancina göre insanların muhtelif olmasi da göz önünde bulundurularak ateist olarak düşünülmesinin de ihtimal dahilinde olduğu muamma kişiliktir. Herşeye rağmen yaşı dolayısıyla eli öpülesidir.
70 yıl namaz kılıp kabul edileceğinden emin olma hatasına düşmüş kişi ile aynı yanılgıyı yaşayandir.
(bkz: cuma günü cenabet gezen islamik yazar)
yeis hali vuku olmadıkça doğru yolu bulmuş teyzedir.
hayatında tutarlılığı seçmiş olandır. klasik yurdum insanı gibi gençlik ve orta yaş çağlarında her boku yeyip 50 yaşından sonra dine yönelmemiştir. dinen duruşu inanca göre ayrıca değerlendirilebilir ama kararlı duruşu takdir edilir.
hani siyaset yasaktı ? ne alaka siyasetle diyeceksiniz ama @2 işin içine izmiri katmış. millet demeyecek mi; * kardeşim bende izmirliyim namazımıda kılarım 10. yıl marşıda söylerim bu muhtemellik nedir diye.. sonra ordan o çıkacak; siz izmirliler zaten hep aynısınız cart curt bu sefer bölgesel çatışma, bölgesel çatışma sonucu siyasal bir çatışma söz konusu..
ve o teyze konuştu.

(bkz: geldi yine tipini siktiğimin)
7sinde neyse 70inde de odur teyzesi.
'geldi yine tipini sevdigim' insanlarinin yeni derdi. bi bitmedin amk.
laik olarak başlar ise ilk rekatta nutuktan ikinci rekatta medenii bilgilerden okuyacak kocakarıdır. umarız başlar.
sanane evladım diyebilir.
onuncu-yirminci yıl marşını söylemek ile namaz arasında alaka yoktur.