bugün

polis imdat boy dur o. kovboy gibi yani. 112 boy falan da olur. boy olmaz yoksa 1,55 diye. kızda olur da erkekte olmaz. olmasın. olmamalı. yazık lan.
Onla dalga geçiyosunuz da benim arkadaşımın boyu 1.47 hjshah .
Hemen hemen mustafa kamal ın boyudur.
© copyright 2005 - 2026