bugün
- true'nun çaylak olması15
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet3
- kadir inanır14
- arapça okuyabilen yazarlar2
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 2026 dünya kupası27
- velvet28
- futbol21
- kendi kendine gülmek3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 20102
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- salak erkek neden bu kadar çok8
- üniversitelerin gereksiz olması12
- yazarların iyi olduğu konular9
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- kemalist dünya19
- 27 haziran 20262
- özlü sözler5
- erleg han ile revani yemek3
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- 26 haziran 20266
- seri gizli artı oy veren melek7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- zor zaman şarkıları2
- ıhlamur kokusu2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- ırak2
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- aylık 320 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- yürüyüş flörtü3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması2
- galatasaray lobisi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
entry'ler (69)
Hande-umut: 389-346
Umut-hande: 370-304
Tildem-hande: 355-320
Tildem-hande : 369-326
Umut-hande: 336-286
(Sonuçlar geldikçe guncellenecek)
Umutla tildem arasındaki maçlar şampiyonu belirleyecek. ikisine de başarılar.
Umut-hande: 370-304
Tildem-hande: 355-320
Tildem-hande : 369-326
Umut-hande: 336-286
(Sonuçlar geldikçe guncellenecek)
Umutla tildem arasındaki maçlar şampiyonu belirleyecek. ikisine de başarılar.
Final üçlüsü belli olduğuna göre finaller başlayabilir. Sistem ne olacak? Herkes birbiriyle iki veya üç maç mı yapacak?
Edit: zamanlama mükemmel
Edit: zamanlama mükemmel
Rakibimi yendiğim, sıradaki rakibimi bekledigim turnuva. Final üçlüsü arasında nasıl bir mücadele planlandığını merak ediyorum. Lig usulü mu olacak?
Bazı maçların çok uzun sürdüğü turnuva.
Rakibimi yendiğim, sonraki rakibimi bekledigim turnuva.
katılmak istediğim turnuva.
Aynı şeyi bana yapsalar insan içine çıkamazdım valla.
Terörist basi değil o bi kere. imralı.
Kısır döngü.
sacma sapan bi espirisini begenmedigimi belirttigim icin bana "dun boktun bugun koktun" gibi okuzce bi cevap veren;
aglama duvarinda gulesim geldi.
ukala sey!
aglama duvarinda gulesim geldi.
ukala sey!
istisnalar kaideyi bozmaz. komik olmayan ama bazı istisnaları göz önüne alırsak arada bir birşeyler çıkaran yazardır.
yok işyerinde etek giymişmiş, patronu kızmışmış, yok albaylar neden kırmızı değilmiş. bu espirileri çıkaran beynin arada güzel şeyler çıkarması da ayrı bir çelişki. bozuk saatin günde iki kez doğru göstermesi gibi birşey olsa gerek.
yok işyerinde etek giymişmiş, patronu kızmışmış, yok albaylar neden kırmızı değilmiş. bu espirileri çıkaran beynin arada güzel şeyler çıkarması da ayrı bir çelişki. bozuk saatin günde iki kez doğru göstermesi gibi birşey olsa gerek.
hayır bi de buna (buna derken bu espiriyi yapan yazardan bahsediyorum) komik diyenler falan var. nick altına methiyeler düzenler var. bu mu kardeş sizin çıtanız.
biri sabahtan akşama kadar yalanmaktan bembeyaz. (da öbürü niye kararmış orasını anlamadım ben de.)
acun ılıcalı.
Prenses çizer dururdum. Önce bi u çizer, sonra o u harfini yüze cevirirdim. Saçları tel tel olurdu. Şimdi dusunuyorum da hiç burun cizmemisim ben o prenseslere.
Az önce yarım gunde bitirdigim, sözlük yazarlarından neredeyimben'in "bensen o bizsiz onlar" adlı romanı.
Dün aksam elime geçen, bugün kahvaltıdan sonra başlayıp az önce bitirdigim kitap. Bi kitabı bi okuyuşta bitirebilecegimi rüyada gorsem inanmazdim. Şurası da bitsin burası da bitsin derken baktım roman bitmiş. acayip akıcı, sürükleyici bir hikâye. Şimdi anlatıp surprizini bozmak istemiyorum ama böyle roman okumamistim daha önce. Kaç kere hadi be dedigimi hatırlamıyorum. Sonunu da çok güzel bağlamış. Hikâyenin felsefi bir derinliği var. Boş bir kitap değil kesinlikle.
Gelelim begenmedigim noktalara. Zeka soruları hoşuma gitmedi. Yanı bi romanda olması hoşuma gitmedi. Aslında özellikle gazete ilanındaki parola harika birşey ama ne bileyim romanda bu kadar ağırlık verilmesi konsantrasyonumu bozdu. Daha dengeli olabilirmiş. Bir de karakter sayısı çok fazla. 140 sayfalık romana 30dan fazla karakter koymuş. Taniyana kadar baya zorlandim. Bunlar dışında çok çok beğendim. ikinci romanını gorursem anında alacağım.
Gelelim begenmedigim noktalara. Zeka soruları hoşuma gitmedi. Yanı bi romanda olması hoşuma gitmedi. Aslında özellikle gazete ilanındaki parola harika birşey ama ne bileyim romanda bu kadar ağırlık verilmesi konsantrasyonumu bozdu. Daha dengeli olabilirmiş. Bir de karakter sayısı çok fazla. 140 sayfalık romana 30dan fazla karakter koymuş. Taniyana kadar baya zorlandim. Bunlar dışında çok çok beğendim. ikinci romanını gorursem anında alacağım.
erkeklerin düştüğü bu duruma bazen bizler de düşebiliyoruz. adama elini uzatıyorsun, elini kalbine götürüyor. bunu türbanlı-takkeli diye sınıflandırmak çok yanlış bence.
Resimlerimle ortalığın içine pisledim.
(Kendisiyle şahsi bir derdim yok ama fotolarini yüklemesi sonucunda aldığı tepkiler üzerine buldum bunu. )
(Kendisiyle şahsi bir derdim yok ama fotolarini yüklemesi sonucunda aldığı tepkiler üzerine buldum bunu. )
Sadece yememek yetmiyor. Yürümek de lazim, özellikle basenler için.