bugün
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı13
- tarot falına inanan salak8
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı9
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz13
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- sedat pekmez17
- tr dışında neden hiçbir devlet kktc'yi tanımıyor4
- kadınlar neden aldatır16
- diamond bosphoruss denen yazar8
- devşirmelik makamı13
- erkekler neden aldatır2
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba8
- aldım kabul ettim2
- lionel messi11
- cristiano ronaldo dos santos aveiro2
- biz arap değiliz biz türk üz8
- türk telekom port zammı4
- ak parti'nin yüzde 37 38 oy oranı6
- cayenne4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- helal olsun be2
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- ithal et2
- işsizliğin muazzam bir şey olması6
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- 0 0 73
- kadında güzellik aramayan erkek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi5
- sürekli esnemek6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek6
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- kıskançlık5
- ağlama duvarını yıksak ne olur sorunsalı4
- ismail kartal büyüktür okan buruk2
- elmas bey birader gitmesin kampanyası2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kimyon4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kızları övmeyince yüz vermemesi3
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- köyde yaşama isteği2
- 8 yıllık küpenin kaybolması2
- göğüs uçlarını birbirine değdirebilen kadın2
- uludağ sözlük'ün kokusu4
- süper lig tarihinin en iyi frikikçisi3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
entry'ler (1359)
Başıma bir şey gelmeyecekse buralar olabilir:
görsel
görsel
https://youtu.be/RAakynUF1Bk
Akıllara ister istemez kabeyi getiriyor. Müslümanlar tavaf yaparken lebbeyk zikrini çekerler bunlar da "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" diyor. Açıkçası kemalizmin bir çeşit din olduğunu düşünüyorum.
Haber:
Samsun'da Atatürk heykeli, halat bağlanarak yıkılmaya çalışıldı. Bu olay sonrası anıtın çevresinde toplanan bir grup Samsunlu, heykelin çevresinde zincir oluşturdu. El ele tutuşarak "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" sloganları eşliğinde heykelin etrafında döndüler.
https://www.google.com/am...kelini-tavaf-etti-3743202
Akıllara ister istemez kabeyi getiriyor. Müslümanlar tavaf yaparken lebbeyk zikrini çekerler bunlar da "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" diyor. Açıkçası kemalizmin bir çeşit din olduğunu düşünüyorum.
Haber:
Samsun'da Atatürk heykeli, halat bağlanarak yıkılmaya çalışıldı. Bu olay sonrası anıtın çevresinde toplanan bir grup Samsunlu, heykelin çevresinde zincir oluşturdu. El ele tutuşarak "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" sloganları eşliğinde heykelin etrafında döndüler.
https://www.google.com/am...kelini-tavaf-etti-3743202
Ekrem başkanıma sorun. O sever balığı.
Herhangi bir versusta şu kızı seçeceğim hiç aklıma gelmezdi. Bunun zararı sadece kendine.
görsel
görsel
Kedi köpek kadar gündem olmaz. Her gün mamalarla ilgili kayıp köpeklerle ilgili paylaşım yapan influencer kızlarımız bu çocuklardan bahsetmezler. Kediler köpekler dışarıya aitler. Evet ikisi de can ama bir çocuk ölürse onunla beraber bir anne de ölür. Çocukların bir köpek kadar değer görmediği bir çağda yaşıyoruz. Utanç verici... Muhtaç insanlara karşı ırkçı yaklaşımınız da midemi bulandırıyor.
görsel
görsel
görsel
görsel
En büyük korkum yaşlanıp yatağımda ölmek. Bunayıp birilerine yük olacağım. B12 eksikliğimden kaynaklı unutkanlığım şimdiden alzheimer korkusu yaratıyor. Sanırım böyle olacak.
şuanki borç 44 milyar ve hala icraat yok.
görsel
görsel
Aktroll olduğu için özellikle kontak kapatmıştır.
https://youtube.com/shorts/1SqrFYGLoR4?feature=share
https://youtube.com/shorts/1SqrFYGLoR4?feature=share
Şuraya ciddi ciddi "her şey çok güzel olacak" yazanlar Utanırlar mı? Sanmam.
görsel
görsel
Tasarruftandır. Sen evinde rahatça yemeğine tuz atabil diyedir. Şu adam size yaranamadı ona yanarım. istanbul nimet nimet.
28 şubat döneminde kapalı kadınlara "fahişe" diyen kabına göre şekil alan biri.
Gizli Rte sevdalısıdır. O da biliyor chp'den bir halt olmaz.
Gündemdeki olaya ilişkin bir soru. Sezen Aksu şarkısında "selam söyle o Cahil Atatürke ve sağır ismete" demiş olsaydı yine de "canım sanatçımısss" diyip korumaya geçilecek miydi? Hakim ve savcılar olaya bu kadar kayıtsız kalacaklar mıydı? iki beste almak uğruna yalakalık yapılmaya devam edilecek miydi? Soruların cevabı hayırsa bu ikiyüzlülük neden?
Bi çıkarı olmadığı içindir. Bak mesela kaz dağlarında villası vardı nasıl da kan beynine sıçradı? Hem mamasını keserler. Olmaz.
Gerçi tek cem yılmaz olsa yine iyi. Gökhan özoğuz daha dün terörist barış atay'a destek verdi. Hangi yüzle başımız sağolsun diyecekler. Atsalar da samimi değiller. "pkk terör örgütüdür" demeye dahi korkuyorlar.
Gerçi tek cem yılmaz olsa yine iyi. Gökhan özoğuz daha dün terörist barış atay'a destek verdi. Hangi yüzle başımız sağolsun diyecekler. Atsalar da samimi değiller. "pkk terör örgütüdür" demeye dahi korkuyorlar.
Terörist barış'ın tweetini paylaşıp destek vererek Gerçek yüzünü daha fazla saklayamamıştır.
görsel
görsel
Bugünki sanatçılarımızın (!) içinde bulunduğu durum.
AKP'den önce ülkede öylesine kadrolaşmışlar ki sanki devlet içinde bir devlet...
Düşünün ki bir devlet kendi okuluna yurtdışında başarılara imza atmış bir öğretmen için kadro bulamıyor. 2 yıl bekliyor o hocayı boğaziçine atayabilmek için. Böyle bir kadrolaşma var işte.
Bizim sanatçılarımız da bu kaymak tabakaya yaranmak ve onları kızdırmamak adına iktidar yanlısı görünmemek için kılı kırk yarıyorlar. Mesela ezgi m. Pkk, hatay'ı biz yaktık diyor. Ezgi hanım da " yaa kim yakmışsa pü kaka ama inş rant filan değildir" tarzında iki tarafa da oynayan ama kaymak tabakaya göz kırpan açıklamalar da bulunmuştu. Lan pkk ben yaktım dedi ben! Bir de bu kadın trt'de. Şu trt mevzusu da çok sıktı zaten. Orası apayrı bir konu.
Bir sanatçı iktidar yanlısı görünürse de aralarından aforoz ediliyor.
Dolu dolu "pkk'nın allah belasını versin" diyeni çok az. Çünkü chp hdpkk ile kolkola. Müttefiklerini üzmemeliler. Bu yüzden çok linçlenip kınamak zorunda kaldıklarında dahi "terör örgütü" ifadesini kullanıyorlar. Pkk diyemiyorlar.
AKP'den önce ülkede öylesine kadrolaşmışlar ki sanki devlet içinde bir devlet...
Düşünün ki bir devlet kendi okuluna yurtdışında başarılara imza atmış bir öğretmen için kadro bulamıyor. 2 yıl bekliyor o hocayı boğaziçine atayabilmek için. Böyle bir kadrolaşma var işte.
Bizim sanatçılarımız da bu kaymak tabakaya yaranmak ve onları kızdırmamak adına iktidar yanlısı görünmemek için kılı kırk yarıyorlar. Mesela ezgi m. Pkk, hatay'ı biz yaktık diyor. Ezgi hanım da " yaa kim yakmışsa pü kaka ama inş rant filan değildir" tarzında iki tarafa da oynayan ama kaymak tabakaya göz kırpan açıklamalar da bulunmuştu. Lan pkk ben yaktım dedi ben! Bir de bu kadın trt'de. Şu trt mevzusu da çok sıktı zaten. Orası apayrı bir konu.
Bir sanatçı iktidar yanlısı görünürse de aralarından aforoz ediliyor.
Dolu dolu "pkk'nın allah belasını versin" diyeni çok az. Çünkü chp hdpkk ile kolkola. Müttefiklerini üzmemeliler. Bu yüzden çok linçlenip kınamak zorunda kaldıklarında dahi "terör örgütü" ifadesini kullanıyorlar. Pkk diyemiyorlar.
Bugün birkez daha dikkatimi çeken durumdur. Polisin sözlerini çarpıtıp kendilerince slogan uyduranların hesaplarına baktım bugün. Çıt yok.
Böyle bir sanatçı (!) kadrosuna sahip olduğumuz için utanıyorum. Bizim içimizden çıktılar ama bize yabancılar. Yazık.
Böyle bir sanatçı (!) kadrosuna sahip olduğumuz için utanıyorum. Bizim içimizden çıktılar ama bize yabancılar. Yazık.