bugün
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- lise defteri5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar14
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- birader beyler biraderdirler3
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek2
- düşük iq belirtileri5
- ibne penis nah3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- diş ağrısı2
- yürüyüş partisi6
- chp'deki değişimciler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ismet gurbuz 20245
- kablo dolu çekmece2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- saba makamı ile okunan ezan2
- ipkis2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- gönüllü esaret paradoksu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- güne bir şarkı bırak19
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye3
- makarna süzmek5
- zaman gazetesi2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- tgrt3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- anın görüntüsü15
entry'ler (1359)
Başıma bir şey gelmeyecekse buralar olabilir:
görsel
görsel
https://youtu.be/RAakynUF1Bk
Akıllara ister istemez kabeyi getiriyor. Müslümanlar tavaf yaparken lebbeyk zikrini çekerler bunlar da "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" diyor. Açıkçası kemalizmin bir çeşit din olduğunu düşünüyorum.
Haber:
Samsun'da Atatürk heykeli, halat bağlanarak yıkılmaya çalışıldı. Bu olay sonrası anıtın çevresinde toplanan bir grup Samsunlu, heykelin çevresinde zincir oluşturdu. El ele tutuşarak "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" sloganları eşliğinde heykelin etrafında döndüler.
https://www.google.com/am...kelini-tavaf-etti-3743202
Akıllara ister istemez kabeyi getiriyor. Müslümanlar tavaf yaparken lebbeyk zikrini çekerler bunlar da "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" diyor. Açıkçası kemalizmin bir çeşit din olduğunu düşünüyorum.
Haber:
Samsun'da Atatürk heykeli, halat bağlanarak yıkılmaya çalışıldı. Bu olay sonrası anıtın çevresinde toplanan bir grup Samsunlu, heykelin çevresinde zincir oluşturdu. El ele tutuşarak "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" sloganları eşliğinde heykelin etrafında döndüler.
https://www.google.com/am...kelini-tavaf-etti-3743202
Ekrem başkanıma sorun. O sever balığı.
Herhangi bir versusta şu kızı seçeceğim hiç aklıma gelmezdi. Bunun zararı sadece kendine.
görsel
görsel
Kedi köpek kadar gündem olmaz. Her gün mamalarla ilgili kayıp köpeklerle ilgili paylaşım yapan influencer kızlarımız bu çocuklardan bahsetmezler. Kediler köpekler dışarıya aitler. Evet ikisi de can ama bir çocuk ölürse onunla beraber bir anne de ölür. Çocukların bir köpek kadar değer görmediği bir çağda yaşıyoruz. Utanç verici... Muhtaç insanlara karşı ırkçı yaklaşımınız da midemi bulandırıyor.
görsel
görsel
görsel
görsel
En büyük korkum yaşlanıp yatağımda ölmek. Bunayıp birilerine yük olacağım. B12 eksikliğimden kaynaklı unutkanlığım şimdiden alzheimer korkusu yaratıyor. Sanırım böyle olacak.
şuanki borç 44 milyar ve hala icraat yok.
görsel
görsel
Aktroll olduğu için özellikle kontak kapatmıştır.
https://youtube.com/shorts/1SqrFYGLoR4?feature=share
https://youtube.com/shorts/1SqrFYGLoR4?feature=share
Şuraya ciddi ciddi "her şey çok güzel olacak" yazanlar Utanırlar mı? Sanmam.
görsel
görsel
Tasarruftandır. Sen evinde rahatça yemeğine tuz atabil diyedir. Şu adam size yaranamadı ona yanarım. istanbul nimet nimet.
28 şubat döneminde kapalı kadınlara "fahişe" diyen kabına göre şekil alan biri.
Gizli Rte sevdalısıdır. O da biliyor chp'den bir halt olmaz.
Gündemdeki olaya ilişkin bir soru. Sezen Aksu şarkısında "selam söyle o Cahil Atatürke ve sağır ismete" demiş olsaydı yine de "canım sanatçımısss" diyip korumaya geçilecek miydi? Hakim ve savcılar olaya bu kadar kayıtsız kalacaklar mıydı? iki beste almak uğruna yalakalık yapılmaya devam edilecek miydi? Soruların cevabı hayırsa bu ikiyüzlülük neden?
Bi çıkarı olmadığı içindir. Bak mesela kaz dağlarında villası vardı nasıl da kan beynine sıçradı? Hem mamasını keserler. Olmaz.
Gerçi tek cem yılmaz olsa yine iyi. Gökhan özoğuz daha dün terörist barış atay'a destek verdi. Hangi yüzle başımız sağolsun diyecekler. Atsalar da samimi değiller. "pkk terör örgütüdür" demeye dahi korkuyorlar.
Gerçi tek cem yılmaz olsa yine iyi. Gökhan özoğuz daha dün terörist barış atay'a destek verdi. Hangi yüzle başımız sağolsun diyecekler. Atsalar da samimi değiller. "pkk terör örgütüdür" demeye dahi korkuyorlar.
Terörist barış'ın tweetini paylaşıp destek vererek Gerçek yüzünü daha fazla saklayamamıştır.
görsel
görsel
Bugünki sanatçılarımızın (!) içinde bulunduğu durum.
AKP'den önce ülkede öylesine kadrolaşmışlar ki sanki devlet içinde bir devlet...
Düşünün ki bir devlet kendi okuluna yurtdışında başarılara imza atmış bir öğretmen için kadro bulamıyor. 2 yıl bekliyor o hocayı boğaziçine atayabilmek için. Böyle bir kadrolaşma var işte.
Bizim sanatçılarımız da bu kaymak tabakaya yaranmak ve onları kızdırmamak adına iktidar yanlısı görünmemek için kılı kırk yarıyorlar. Mesela ezgi m. Pkk, hatay'ı biz yaktık diyor. Ezgi hanım da " yaa kim yakmışsa pü kaka ama inş rant filan değildir" tarzında iki tarafa da oynayan ama kaymak tabakaya göz kırpan açıklamalar da bulunmuştu. Lan pkk ben yaktım dedi ben! Bir de bu kadın trt'de. Şu trt mevzusu da çok sıktı zaten. Orası apayrı bir konu.
Bir sanatçı iktidar yanlısı görünürse de aralarından aforoz ediliyor.
Dolu dolu "pkk'nın allah belasını versin" diyeni çok az. Çünkü chp hdpkk ile kolkola. Müttefiklerini üzmemeliler. Bu yüzden çok linçlenip kınamak zorunda kaldıklarında dahi "terör örgütü" ifadesini kullanıyorlar. Pkk diyemiyorlar.
AKP'den önce ülkede öylesine kadrolaşmışlar ki sanki devlet içinde bir devlet...
Düşünün ki bir devlet kendi okuluna yurtdışında başarılara imza atmış bir öğretmen için kadro bulamıyor. 2 yıl bekliyor o hocayı boğaziçine atayabilmek için. Böyle bir kadrolaşma var işte.
Bizim sanatçılarımız da bu kaymak tabakaya yaranmak ve onları kızdırmamak adına iktidar yanlısı görünmemek için kılı kırk yarıyorlar. Mesela ezgi m. Pkk, hatay'ı biz yaktık diyor. Ezgi hanım da " yaa kim yakmışsa pü kaka ama inş rant filan değildir" tarzında iki tarafa da oynayan ama kaymak tabakaya göz kırpan açıklamalar da bulunmuştu. Lan pkk ben yaktım dedi ben! Bir de bu kadın trt'de. Şu trt mevzusu da çok sıktı zaten. Orası apayrı bir konu.
Bir sanatçı iktidar yanlısı görünürse de aralarından aforoz ediliyor.
Dolu dolu "pkk'nın allah belasını versin" diyeni çok az. Çünkü chp hdpkk ile kolkola. Müttefiklerini üzmemeliler. Bu yüzden çok linçlenip kınamak zorunda kaldıklarında dahi "terör örgütü" ifadesini kullanıyorlar. Pkk diyemiyorlar.
Bugün birkez daha dikkatimi çeken durumdur. Polisin sözlerini çarpıtıp kendilerince slogan uyduranların hesaplarına baktım bugün. Çıt yok.
Böyle bir sanatçı (!) kadrosuna sahip olduğumuz için utanıyorum. Bizim içimizden çıktılar ama bize yabancılar. Yazık.
Böyle bir sanatçı (!) kadrosuna sahip olduğumuz için utanıyorum. Bizim içimizden çıktılar ama bize yabancılar. Yazık.