bugün
- düşün ki o bunu okuyor17
- dünya5
- kolu kıllı kız3
- türk moğol kardeştir3
- velvet13
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- coğrafya2
- hızlı para kazanmanın yolları4
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- 2026 dünya kupası20
- futbol13
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- sözlük kızlarının vücutları15
- iveco daily3
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- gülüm diyen kız10
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- aşk her şeyi affeder mi4
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- yılmaz güney12
- falıma bakmak isteyen var mı24
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- kuzenin içine boşalmak14
- haiti4
- haram ile cömertlik yapmak3
- gün gelecek dün olacak5
- fas4
- kılıçdaroğlu cemaati4
- otokar sultan2
- 25 haziran 2026 fas haiti maçı2
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi7
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması2
- kadınlar başımızın tacıdır2
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- yazarların saç şekillendirme taktikleri3
- yılmaz güney hayranı solcu feminist3
- beğenmediğin bir yerde durmak2
- insanın bilebilen bir varlık olması4
- bir insanı hakkından mahrum etmek2
- geceye bir ayet bırak3
- tatlım diyen kız2
- sözlüğün siyaset meydanı olması3
- kemal kılıçdaroğlu18
- anın görüntüsü18
- hayat nasıl yaşanmalı2
- 24 haziran 2026 bosna hersek katar maçı2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
entry'ler (1359)
Başıma bir şey gelmeyecekse buralar olabilir:
görsel
görsel
https://youtu.be/RAakynUF1Bk
Akıllara ister istemez kabeyi getiriyor. Müslümanlar tavaf yaparken lebbeyk zikrini çekerler bunlar da "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" diyor. Açıkçası kemalizmin bir çeşit din olduğunu düşünüyorum.
Haber:
Samsun'da Atatürk heykeli, halat bağlanarak yıkılmaya çalışıldı. Bu olay sonrası anıtın çevresinde toplanan bir grup Samsunlu, heykelin çevresinde zincir oluşturdu. El ele tutuşarak "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" sloganları eşliğinde heykelin etrafında döndüler.
https://www.google.com/am...kelini-tavaf-etti-3743202
Akıllara ister istemez kabeyi getiriyor. Müslümanlar tavaf yaparken lebbeyk zikrini çekerler bunlar da "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" diyor. Açıkçası kemalizmin bir çeşit din olduğunu düşünüyorum.
Haber:
Samsun'da Atatürk heykeli, halat bağlanarak yıkılmaya çalışıldı. Bu olay sonrası anıtın çevresinde toplanan bir grup Samsunlu, heykelin çevresinde zincir oluşturdu. El ele tutuşarak "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" sloganları eşliğinde heykelin etrafında döndüler.
https://www.google.com/am...kelini-tavaf-etti-3743202
Ekrem başkanıma sorun. O sever balığı.
Herhangi bir versusta şu kızı seçeceğim hiç aklıma gelmezdi. Bunun zararı sadece kendine.
görsel
görsel
Kedi köpek kadar gündem olmaz. Her gün mamalarla ilgili kayıp köpeklerle ilgili paylaşım yapan influencer kızlarımız bu çocuklardan bahsetmezler. Kediler köpekler dışarıya aitler. Evet ikisi de can ama bir çocuk ölürse onunla beraber bir anne de ölür. Çocukların bir köpek kadar değer görmediği bir çağda yaşıyoruz. Utanç verici... Muhtaç insanlara karşı ırkçı yaklaşımınız da midemi bulandırıyor.
görsel
görsel
görsel
görsel
En büyük korkum yaşlanıp yatağımda ölmek. Bunayıp birilerine yük olacağım. B12 eksikliğimden kaynaklı unutkanlığım şimdiden alzheimer korkusu yaratıyor. Sanırım böyle olacak.
şuanki borç 44 milyar ve hala icraat yok.
görsel
görsel
Aktroll olduğu için özellikle kontak kapatmıştır.
https://youtube.com/shorts/1SqrFYGLoR4?feature=share
https://youtube.com/shorts/1SqrFYGLoR4?feature=share
Şuraya ciddi ciddi "her şey çok güzel olacak" yazanlar Utanırlar mı? Sanmam.
görsel
görsel
Tasarruftandır. Sen evinde rahatça yemeğine tuz atabil diyedir. Şu adam size yaranamadı ona yanarım. istanbul nimet nimet.
28 şubat döneminde kapalı kadınlara "fahişe" diyen kabına göre şekil alan biri.
Gizli Rte sevdalısıdır. O da biliyor chp'den bir halt olmaz.
Gündemdeki olaya ilişkin bir soru. Sezen Aksu şarkısında "selam söyle o Cahil Atatürke ve sağır ismete" demiş olsaydı yine de "canım sanatçımısss" diyip korumaya geçilecek miydi? Hakim ve savcılar olaya bu kadar kayıtsız kalacaklar mıydı? iki beste almak uğruna yalakalık yapılmaya devam edilecek miydi? Soruların cevabı hayırsa bu ikiyüzlülük neden?
Bi çıkarı olmadığı içindir. Bak mesela kaz dağlarında villası vardı nasıl da kan beynine sıçradı? Hem mamasını keserler. Olmaz.
Gerçi tek cem yılmaz olsa yine iyi. Gökhan özoğuz daha dün terörist barış atay'a destek verdi. Hangi yüzle başımız sağolsun diyecekler. Atsalar da samimi değiller. "pkk terör örgütüdür" demeye dahi korkuyorlar.
Gerçi tek cem yılmaz olsa yine iyi. Gökhan özoğuz daha dün terörist barış atay'a destek verdi. Hangi yüzle başımız sağolsun diyecekler. Atsalar da samimi değiller. "pkk terör örgütüdür" demeye dahi korkuyorlar.
Terörist barış'ın tweetini paylaşıp destek vererek Gerçek yüzünü daha fazla saklayamamıştır.
görsel
görsel
Bugünki sanatçılarımızın (!) içinde bulunduğu durum.
AKP'den önce ülkede öylesine kadrolaşmışlar ki sanki devlet içinde bir devlet...
Düşünün ki bir devlet kendi okuluna yurtdışında başarılara imza atmış bir öğretmen için kadro bulamıyor. 2 yıl bekliyor o hocayı boğaziçine atayabilmek için. Böyle bir kadrolaşma var işte.
Bizim sanatçılarımız da bu kaymak tabakaya yaranmak ve onları kızdırmamak adına iktidar yanlısı görünmemek için kılı kırk yarıyorlar. Mesela ezgi m. Pkk, hatay'ı biz yaktık diyor. Ezgi hanım da " yaa kim yakmışsa pü kaka ama inş rant filan değildir" tarzında iki tarafa da oynayan ama kaymak tabakaya göz kırpan açıklamalar da bulunmuştu. Lan pkk ben yaktım dedi ben! Bir de bu kadın trt'de. Şu trt mevzusu da çok sıktı zaten. Orası apayrı bir konu.
Bir sanatçı iktidar yanlısı görünürse de aralarından aforoz ediliyor.
Dolu dolu "pkk'nın allah belasını versin" diyeni çok az. Çünkü chp hdpkk ile kolkola. Müttefiklerini üzmemeliler. Bu yüzden çok linçlenip kınamak zorunda kaldıklarında dahi "terör örgütü" ifadesini kullanıyorlar. Pkk diyemiyorlar.
AKP'den önce ülkede öylesine kadrolaşmışlar ki sanki devlet içinde bir devlet...
Düşünün ki bir devlet kendi okuluna yurtdışında başarılara imza atmış bir öğretmen için kadro bulamıyor. 2 yıl bekliyor o hocayı boğaziçine atayabilmek için. Böyle bir kadrolaşma var işte.
Bizim sanatçılarımız da bu kaymak tabakaya yaranmak ve onları kızdırmamak adına iktidar yanlısı görünmemek için kılı kırk yarıyorlar. Mesela ezgi m. Pkk, hatay'ı biz yaktık diyor. Ezgi hanım da " yaa kim yakmışsa pü kaka ama inş rant filan değildir" tarzında iki tarafa da oynayan ama kaymak tabakaya göz kırpan açıklamalar da bulunmuştu. Lan pkk ben yaktım dedi ben! Bir de bu kadın trt'de. Şu trt mevzusu da çok sıktı zaten. Orası apayrı bir konu.
Bir sanatçı iktidar yanlısı görünürse de aralarından aforoz ediliyor.
Dolu dolu "pkk'nın allah belasını versin" diyeni çok az. Çünkü chp hdpkk ile kolkola. Müttefiklerini üzmemeliler. Bu yüzden çok linçlenip kınamak zorunda kaldıklarında dahi "terör örgütü" ifadesini kullanıyorlar. Pkk diyemiyorlar.
Bugün birkez daha dikkatimi çeken durumdur. Polisin sözlerini çarpıtıp kendilerince slogan uyduranların hesaplarına baktım bugün. Çıt yok.
Böyle bir sanatçı (!) kadrosuna sahip olduğumuz için utanıyorum. Bizim içimizden çıktılar ama bize yabancılar. Yazık.
Böyle bir sanatçı (!) kadrosuna sahip olduğumuz için utanıyorum. Bizim içimizden çıktılar ama bize yabancılar. Yazık.