bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- bir çiçek fotoğrafı bırak4
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması6
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi5
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı4
- elimde goruntuleriniz var2
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler10
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- bakire kızla evlenmeyi savunmak7
- eski mesajları okumak3
- sedat pekmez9
- san marino nun dünya kupasını alması3
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur5
- küfreden kız iticiliği8
- bir kadını araba park ederken izlemek3
- chp'ye yeni parti için isim önerileri2
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- lionel messi4
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba3
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak6
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek4
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- lanet olsun dostum ben hemen buradan gidiyorum2
- ismet gurbuz 202418
- emekliliği gelen beyaz eşyanın yazlığa yerleşmesi2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler6
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek5
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması3
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- yazarlara gelen son mesaj4
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız13
- lahmacunu elle yiyen kız19
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- beyaz otomobil satın almak15
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- lise defteri7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- bugün de meme atan olmaması13
- yürüyüş partisi7
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi9
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
entry'ler (1359)
Başıma bir şey gelmeyecekse buralar olabilir:
görsel
görsel
https://youtu.be/RAakynUF1Bk
Akıllara ister istemez kabeyi getiriyor. Müslümanlar tavaf yaparken lebbeyk zikrini çekerler bunlar da "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" diyor. Açıkçası kemalizmin bir çeşit din olduğunu düşünüyorum.
Haber:
Samsun'da Atatürk heykeli, halat bağlanarak yıkılmaya çalışıldı. Bu olay sonrası anıtın çevresinde toplanan bir grup Samsunlu, heykelin çevresinde zincir oluşturdu. El ele tutuşarak "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" sloganları eşliğinde heykelin etrafında döndüler.
https://www.google.com/am...kelini-tavaf-etti-3743202
Akıllara ister istemez kabeyi getiriyor. Müslümanlar tavaf yaparken lebbeyk zikrini çekerler bunlar da "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" diyor. Açıkçası kemalizmin bir çeşit din olduğunu düşünüyorum.
Haber:
Samsun'da Atatürk heykeli, halat bağlanarak yıkılmaya çalışıldı. Bu olay sonrası anıtın çevresinde toplanan bir grup Samsunlu, heykelin çevresinde zincir oluşturdu. El ele tutuşarak "Mustafa Kemal'in askerleriyiz" sloganları eşliğinde heykelin etrafında döndüler.
https://www.google.com/am...kelini-tavaf-etti-3743202
Ekrem başkanıma sorun. O sever balığı.
Herhangi bir versusta şu kızı seçeceğim hiç aklıma gelmezdi. Bunun zararı sadece kendine.
görsel
görsel
Kedi köpek kadar gündem olmaz. Her gün mamalarla ilgili kayıp köpeklerle ilgili paylaşım yapan influencer kızlarımız bu çocuklardan bahsetmezler. Kediler köpekler dışarıya aitler. Evet ikisi de can ama bir çocuk ölürse onunla beraber bir anne de ölür. Çocukların bir köpek kadar değer görmediği bir çağda yaşıyoruz. Utanç verici... Muhtaç insanlara karşı ırkçı yaklaşımınız da midemi bulandırıyor.
görsel
görsel
görsel
görsel
En büyük korkum yaşlanıp yatağımda ölmek. Bunayıp birilerine yük olacağım. B12 eksikliğimden kaynaklı unutkanlığım şimdiden alzheimer korkusu yaratıyor. Sanırım böyle olacak.
şuanki borç 44 milyar ve hala icraat yok.
görsel
görsel
Aktroll olduğu için özellikle kontak kapatmıştır.
https://youtube.com/shorts/1SqrFYGLoR4?feature=share
https://youtube.com/shorts/1SqrFYGLoR4?feature=share
Şuraya ciddi ciddi "her şey çok güzel olacak" yazanlar Utanırlar mı? Sanmam.
görsel
görsel
Tasarruftandır. Sen evinde rahatça yemeğine tuz atabil diyedir. Şu adam size yaranamadı ona yanarım. istanbul nimet nimet.
28 şubat döneminde kapalı kadınlara "fahişe" diyen kabına göre şekil alan biri.
Gizli Rte sevdalısıdır. O da biliyor chp'den bir halt olmaz.
Gündemdeki olaya ilişkin bir soru. Sezen Aksu şarkısında "selam söyle o Cahil Atatürke ve sağır ismete" demiş olsaydı yine de "canım sanatçımısss" diyip korumaya geçilecek miydi? Hakim ve savcılar olaya bu kadar kayıtsız kalacaklar mıydı? iki beste almak uğruna yalakalık yapılmaya devam edilecek miydi? Soruların cevabı hayırsa bu ikiyüzlülük neden?
Bi çıkarı olmadığı içindir. Bak mesela kaz dağlarında villası vardı nasıl da kan beynine sıçradı? Hem mamasını keserler. Olmaz.
Gerçi tek cem yılmaz olsa yine iyi. Gökhan özoğuz daha dün terörist barış atay'a destek verdi. Hangi yüzle başımız sağolsun diyecekler. Atsalar da samimi değiller. "pkk terör örgütüdür" demeye dahi korkuyorlar.
Gerçi tek cem yılmaz olsa yine iyi. Gökhan özoğuz daha dün terörist barış atay'a destek verdi. Hangi yüzle başımız sağolsun diyecekler. Atsalar da samimi değiller. "pkk terör örgütüdür" demeye dahi korkuyorlar.
Terörist barış'ın tweetini paylaşıp destek vererek Gerçek yüzünü daha fazla saklayamamıştır.
görsel
görsel
Bugünki sanatçılarımızın (!) içinde bulunduğu durum.
AKP'den önce ülkede öylesine kadrolaşmışlar ki sanki devlet içinde bir devlet...
Düşünün ki bir devlet kendi okuluna yurtdışında başarılara imza atmış bir öğretmen için kadro bulamıyor. 2 yıl bekliyor o hocayı boğaziçine atayabilmek için. Böyle bir kadrolaşma var işte.
Bizim sanatçılarımız da bu kaymak tabakaya yaranmak ve onları kızdırmamak adına iktidar yanlısı görünmemek için kılı kırk yarıyorlar. Mesela ezgi m. Pkk, hatay'ı biz yaktık diyor. Ezgi hanım da " yaa kim yakmışsa pü kaka ama inş rant filan değildir" tarzında iki tarafa da oynayan ama kaymak tabakaya göz kırpan açıklamalar da bulunmuştu. Lan pkk ben yaktım dedi ben! Bir de bu kadın trt'de. Şu trt mevzusu da çok sıktı zaten. Orası apayrı bir konu.
Bir sanatçı iktidar yanlısı görünürse de aralarından aforoz ediliyor.
Dolu dolu "pkk'nın allah belasını versin" diyeni çok az. Çünkü chp hdpkk ile kolkola. Müttefiklerini üzmemeliler. Bu yüzden çok linçlenip kınamak zorunda kaldıklarında dahi "terör örgütü" ifadesini kullanıyorlar. Pkk diyemiyorlar.
AKP'den önce ülkede öylesine kadrolaşmışlar ki sanki devlet içinde bir devlet...
Düşünün ki bir devlet kendi okuluna yurtdışında başarılara imza atmış bir öğretmen için kadro bulamıyor. 2 yıl bekliyor o hocayı boğaziçine atayabilmek için. Böyle bir kadrolaşma var işte.
Bizim sanatçılarımız da bu kaymak tabakaya yaranmak ve onları kızdırmamak adına iktidar yanlısı görünmemek için kılı kırk yarıyorlar. Mesela ezgi m. Pkk, hatay'ı biz yaktık diyor. Ezgi hanım da " yaa kim yakmışsa pü kaka ama inş rant filan değildir" tarzında iki tarafa da oynayan ama kaymak tabakaya göz kırpan açıklamalar da bulunmuştu. Lan pkk ben yaktım dedi ben! Bir de bu kadın trt'de. Şu trt mevzusu da çok sıktı zaten. Orası apayrı bir konu.
Bir sanatçı iktidar yanlısı görünürse de aralarından aforoz ediliyor.
Dolu dolu "pkk'nın allah belasını versin" diyeni çok az. Çünkü chp hdpkk ile kolkola. Müttefiklerini üzmemeliler. Bu yüzden çok linçlenip kınamak zorunda kaldıklarında dahi "terör örgütü" ifadesini kullanıyorlar. Pkk diyemiyorlar.
Bugün birkez daha dikkatimi çeken durumdur. Polisin sözlerini çarpıtıp kendilerince slogan uyduranların hesaplarına baktım bugün. Çıt yok.
Böyle bir sanatçı (!) kadrosuna sahip olduğumuz için utanıyorum. Bizim içimizden çıktılar ama bize yabancılar. Yazık.
Böyle bir sanatçı (!) kadrosuna sahip olduğumuz için utanıyorum. Bizim içimizden çıktılar ama bize yabancılar. Yazık.