bugün

N
non andrea12 yıl önce
seven up
bildiğin gazoz, ben küçükken `zup` diye okurduk hatta. bunun karakteri `fruko` kaptı şimdi, yalnız ayıp etti bal gibi de seven up'ın maskotu lan işte o!
K
karatekir15 yıl önce
seven up
bildiğin gazoz, ben küçükken `zup` diye okurduk hatta. bunun karakteri `fruko` kaptı şimdi, yalnız ayıp etti bal gibi de seven up'ın maskotu lan işte o!
© copyright 2005 - 2026