bugün

G
golgebeyi8 yıl önce
dolar elden gidiyeah
arsızlığından. bu dolar başka nerede böyle zirve yapmış. bizden ala el mi bulacak ta elimizden gidiyor. yakında 10 lira yapcaz inşallah allahın izniyle. hiç bir yere gidemez. gerekirse 15-20lere çıkarırız.
© copyright 2005 - 2026