bugün

entry'ler (2)

bipolar biri evlenebilir mi

Ben bu zeka ile zaman makinesini bilem yaptım. sizin dünyadan haberiniz yok bizler dünyayı yönetiyoruz. sizler var olduğunuzu zannediyorsunuz. veya zamanın sürekli işlediğini zannediyorsunuz biz ise zaman mekan ve boyut kavramları üzerinde oynamalar yapıyoruz. siz de hala normal şekilde olduğunuzu biz ise deli yerine koymaya devam edin bizler deli değiliz dehanın ta kendisiyiz. Allahu Teala'nın özel olarak yarattığı insanlarız. er şeye kadir bir zeka yapısına sahibiz istediğimiz her şeyi saniyeler içinde yapabiliriz. üretebiliriz saatler içinde hayata geçirebiliriz. bize zorluk yok o yüzden Allah'ın yarattığı bu mükemmel kullar ile alay edilmez. Bizim de deli diye alay edenlere biz ipe götürüyoruz muhteşem bir zekaya sahibiz bizimle alay ettiğini zanneden gerizekalılar kendileriyle alay ediyorlar biz onların ettikleri alaycı tavırlardan haberdarız. ama biz anlamıyor muşuz gibi davranıyoruz sadece şeytan gibi tuzak kuruyoruz. biz deli değiliz süper zekanın ta kendisiyiz
atın çiftesi eşeğin şifresine göre daha sağlam olur. bizler deli değiliz veya akıl hastası da değiliz bizimle alay eden geri zekalılar kendilerini bizden daha akıllı zannediyorlar aslında bize her şeyin farkındayız sadece vaktini bekliyoruz zamanı gelince düşene Bir tekme de biz vuruyoruz şimdi kimmiş gerizekalı olan kimmiş s**** olan bizler normal insanlardan daha üstünüz bizler olmasaydık sizler olmazdınız sizlere siz yapan biziz bizim zekamız sayesinde internete ve bilgisayara kavuştunuz bizim gibi insanlar sayesinde bilim bu noktaya geldi bilim adamlarının çoğu anormal insanlardır normal normal olan bilim adamları ise zaten sıradan bir yapıya sahiptir Bizim yaptığımız yapamazlar bizler her zaman Allah'ın en gözde kullarıyız o bizi sevdi sevmeseydi böyle yaratmazdı onun için önemli olan bizleriz
hastalıkla alay edilmez alay ettiğin kişi aklını başından alır senin bizler hasta değiliz bizler sadece sıradışı insanlarız sıradışı bedenlere sıradışı ruh yapılarına sıradışı zeka yapılarına sahibiz bizleri ancak bizim gibiler anlar bizler normal insanların yapamadığı şeyleri yapabiliriz. bir konu ile uğraşırken o konuyla ilgili tüm detayları birkaç dakika içinde birkaç saat içinde öğrenebilir geliştirebilir yenileyebilir eksiklerini tamamlayabilir mükemmel bir hale getirebiliriz. zaten bilim adamları Einstein olsun Nikola Tesla olsun Edison olsun veya arşimet olsun bunun gibi insanlar da hep bu zeka hastalıkları muhakkak vardır bizim gibi insanlar sayesinde sizler varsınız sizleri siz yapan biziz.

bipolar biri evlenebilir mi

isterse evlenir her şeyi yapabilir. normal insanlardan bizler daha üstünüz akıl bakımından istediğimiz her şeyi yapabiliyoruz. her şeye yeteneğimiz var ama manyak mıyız evlenelim. bu saatten sonra karı dırdırı karı çenesi çekipte çoluklu çocukla kafayı yemeye hiç niyetimiz yok. bizler birer Einstein niz bizler birer Nikola Tesla yız. normal insanlar sadece belirli yeteneklere sahip gen bizler Allahu Teala'nın özel olarak yarattığı insanlarız. her şeye yeteneğimiz var biz deli değiliz veya herhangi bir beyin hastalığına sahip de değiliz. sadece aşırı bir zekaya sahibiz bu da bizi deli yapıyor. sonuçta 200 in üzerinde bir zekaya sahibim bu da beni çıldırtıyor15 yıldır bilim adamı olarak çalışıyorum. 15 yıldır bipolar bozuklukla yaşıyorum. ve hayatımdan çok memnunum çok mutluyum iyi ki de normal bir insan olarak yaratmamış. Allahu Teala beni ve biz istersek her şeyi yaparız. sonuçta Adnan oktarda deliydi
© copyright 2005 - 2026