bugün

asdasdyazsam

(bkz: #9377948)

ulan hislerime tercüman olmuş resmen istisnasız her sözlükte yazarlığım var ama ulu kadar sarmıyor hiç biyer anasını satiim.
demekki bende bir mallık yokmuş, gayet normalmiş bu durum.

editleyşın : ha bir de bu başlığına girdiğim eilk entry olduğundan geç de olsa hoşgelmiş denilen nesildaş..
© copyright 2005 - 2026