bugün

milas

öğrenciliğimin bir kısmı olan 3 yılın geçtiği yer.hala özlemekteyim. güzeldir şirindir.muhteşem bir doğası vardır.ileride yerleşmeyide düşünmüyor değilim.
© copyright 2005 - 2026