bugün

otsegolation

biraz hüzünlü bir parçadır.Başta gitarı kusturur gibi 'dıt dıt dıt dıt dıt dıt' yapıyorlar (bkz: gitarı kusturmak)Ayrıca Static-x grubunun ilk otsego parçasıdır.Diğerleri için (bkz: otsego undead) (bkz: otsegolectric) (bkz: otsego amigo)
© copyright 2005 - 2026