bugün

istelezzet

teslimat saatleri konusunda işletmelere eksik bilgi veren site. pizza siparişimi saat 16:30 gibi verdim ve siparişin misafirim gelince yani akşam 20:15'te getirilmesini buyurdum. üstelik siparişi verirken de wi-fi ile bir cafeden internete bağlanmışken vermiştim, evde de değildim yani. fakat pizza yarım saat sonra geliverdi. getiren kurye arayıp evde yoksunuz dedi. ben de durumu anlattım ama adama ayıp oldu sonuçta. yalnızca adama değil, işletmeye ayıp oldu.
tanım: daha çok fırın ekmek yemesi gereken yemek sitesi.
© copyright 2005 - 2026