bugün

şarabi

''kaptansız gemi, neye yarar sanki .. işte o bendim, kafam şarâbi..''
yaşıyorum ölüyorum 'da geçen dizelerden birisidir, melankolik anınızı kollar ve vurur.

(bkz: kesmeşeker)
© copyright 2005 - 2026