tsk dan daha tsk cı olmak

tsk nın kabul ettiği, mayınların bölge güvenliği için yerleştirilmiş olmasıdır. kabul edilenin, yapılan suçlamaya eyvallah demek olduğunu sanan antimilitarist yazarların bu tarz başlıklar açması da normaldir tabi.

kurum olarak tsk nın ''mayınlar bize ait değil, mke yapmış olamaz, pkk döşemiştir.'' gibi bir açıklamasının olduğunu zaten iddaa eden yok ortada. ama bu mayınların bölge güvenliğini sağlaması için yerleştirildiği de göz ardı edilmemelidir. güvenlik için döşenen mayının kendi askerimize zarar vermesinin altında art niyet aramak geri kafalılıktır.
(bkz: bırakın artık askere bok atmayı)
© copyright 2005 - 2026