bugün

sözlük yazarlarının itirafları

başlığını açtığım yazarları çocuklarım gibi görüyorum. bazen bakıyorum neler yazdıklarına. nickaltlarına iyi entryler girilirse sanki bana yazılmış gibi seviniyorum. biri haklarında kötü bir şey yazarsa çok üzülüyorum.
sanırsam manyağım. *
© copyright 2005 - 2026