bugün

mavi x

öncelikle (bkz: moderasyon çalışıyor)

ikinci konu ise ceza. hoşuma gitmeyen konuyla ilgili yorum yapmak istedim ve konunun oldukça dışında bir yorum yazdım. ceza mı alacağım şimdi?
bu ceza konusu olmamış. yazarları kısıtlıyor gibi geliyor bana.

beğenmiyorsan görme ve yorum yapma!

yok olmamış bu.
© copyright 2005 - 2026