bugün

nokia n81

6 aydır kullanan biri olarak söyleyeceğim tek şey mükemmel olması.sürgüsü bu güne kadar tık demedi ve ilk günkü gibi duruyo,kamerasıda abartıldığı kadar kötü fotoğraf çekmez ayrıca.
© copyright 2005 - 2026