oray eğin

yakında gazeteciliği bırakıp newyork'a yerleşeceğini söylemiş. umarım blöf değildir de türk medya camiası tarihinin en sevimsiz ve gereksiz karakterinden kurtulur
© copyright 2005 - 2026