bugün

bully

kabadayı, zorba.

ilk okula giderken hormonları ve aklı azıcık bozuk bir çocuk vardı. sürekli sınıfta kaldığı için 14-15 yaşlarında ve 120 kilo olmasına rağmen hala 5'e gidiyordu biz birinci sınıfken. hayvan ibnesinin bir huyu varmış, teleffüslerde tuvalete dalar, kabin kapılarını tekmeleyerek açarmış. bu arada kilitleri kırıyor bildiğin. neyse ben çişimi yaparken bu kapıya bir koydu! kapı bana, ben duvara! nasıl aklım çıktı var ya, başladım ağlayarak ana avrat küfretmeye buna! hem bağırarak küfrediyorum, hem ağlıyorum! bu gülüyor. nasıl olduysa o an tuvalette olan herkes bana acıyıp buna bir daldı! ayıyı tam dövemediler ama gururunu kırdılar. bir daha gelmedi okula. pis şişko!
© copyright 2005 - 2026