bugün

emrebey03

acik eksi vermek sosluk kurallarina aykiri degildir. bu durumdan hoslanmiyorsan eksi bildirimi gostermeyen sozluklere gidebilir veya insanlarin senin dusunceni begenmedigini kabul edebilirsin.

sirf eksi yedin diye insana hakaret etmek dogru bir davranis degil.

benim stilim acik eksi vermek, otomatik eksi vermiyorum okuyup degerlendiriyorum. ayrica verdigim eksinin 10 kati acik arti oyum var sozlukte.

umarim kendimi anlatabilmisimdir. okudugunuz icin tesekkurler.
© copyright 2005 - 2026