formula 1

Yıllar sonra ülkemize dönmesi çok mutlu edici ve heyecanlandırıcı. Ülkemiz içinde farklı bir prestij olacaktır mutlaka.

dünya gözüyle görülmesi gereken organizasyon.

Özellikle buz adam ve ham'ı görmek için gidilmesi gerekiyor.

8. virajı izlemeyi iple çekiyorum.
© copyright 2005 - 2026