bugün
- kemalist dünya16
- birader yazar olmak13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi9
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- sözlük yazarlarının kombinleri3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- bakir erkek istiyoruz kampanyası2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- seri gizli artı oy veren melek3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- allah7
- sigmund freud'un koltuğu4
- aile evinde yaşamak6
- 26 haziran 20264
- devletin her şeye karışması3
- üniversitelerin gereksiz olması8
- lahmacunu elle yiyen kız20
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- biraderilli del biraderiye2
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- cik cik vs bik bik2
- arda güler4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- atilla olgaç2
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- kemalistler9
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- 2026 dünya kupası23
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- pforzheim şu an 34 derece2
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
filmi 4 kere izledim. ilk izlediğimde hayran kalmıştım. sinemada izlemenin etkisi olsa gerek. efektler falan. bence yeni marvel serilerindeki tek başarı gerçekçi efektler.
bu filmde de keza öyle. gereksiz bir çok detaya girilmiş. diğer avengers filmlerinde kendimizi hemen aksiyonun, savaşın içinde buluyorduk yada bunu yapmaya çalışıyorlardı. ancak bu filmde, guardians, thor'u buluyor. thor gidip, balta yapıyor. guardian's nidavellir'e gidip osuruktan bir kavga veriyor, wanda ile vision osuruktan bir kavga veriyor, ordan osuruktan wakanda'ya gidiliyor. orda yine osuruktan bir savaş. yeni detay bile denemeyecek, sanki konudan hiç habersiz bir kitleye, giriş yapıyormuş gibi çekmişler filmi. beklediğim aksiyon sonlara doğru geliyor oda kısacık zaten.
en çok beğendiğim, stark'ın sonda bir kaç tane balyoz gibi geçirmesi, ki orada kamera açısı falanda iyiydi. bir diğeri de thor'un yardırıp ulti atması. arkada karanlık, şimşekler çakıyor falan. bir diğeri doctor'un oyunlarıydı. diğer hiç bir karakter iron man ve doctor strange kadar şekil değil. arada da thor ulti atsa güzel olur.
şunu genel olarak not düşeyim. şu filmler de güç dengesini bir türlü ayarlayamıyorlar. eskiden büyüklüğü ayarlayamazlardı. bazı sahnede kocaman olurdu hulk, bazısında cüce gibi. hani oran olarak. bunlarda da öyle.
örümcek adam, örümcek değil sanki filmde. örümceğin reflekslerinden eser yok filmde. gerçek hayatta bile bir örümceği fırlatın bakalım ne oluyor. anında tutturu verir ağı elinize. buna vuruyorlar bu uçuyor. hani refleks. sonda thanos'a iki ağ atıp, koluyla çekmeye tutmaya çalışıyor. madem o ağ o kadar dayanıklı, ben mi öğreteceğim, daya her yere bağla ağı, sonra git tut kolundan değil mi?
wakanda'daki savunma savaşı. ulan bu nasıl bir kale koruma. harbiden yerli galiba bunlar. utanmasalar ok atacaklar. ama allah'tan gedik açıp karşılama taktiğini öğrenmiş bir yerden.
tabi dünya'da neler oluyor, ülkemiz yine olaylara sağır. neyse.
thanos'un da tek derdi, nüfusu ikiye bölmek. ulan ipne, madem o kadar çok düşünüyorsun açlığı,adaleti, kaynağı. tek başına milyonları doyuracak kadar malı tek başına götürenlere gitsene. evreni bilmem hadi, dünyadaki açlığın sebebi kısıtlı kaynak değil ki. neyse, o kadar adam öldürdün acımadan, peki onlar senin adalet dediğin şeye sığıyor mu? rastgelelik yok? parmağını şıklattı herif, oturdu sigara yaktı ya. bunun için miydi her şey?
yine stark farkı. teknolojiye övgü. sonda da thanos bir tek onu övüyor. sanki bir o parçaladı kendini. hakkı var bende seviyorum tabii stark'ı o başka.
hulk'a ne olduğu belli değil. aslında belli. ikinci filmde izleyeceğiz belli ki. onun özlemini çektirmişler. bir de şu hulk buster'ı niye kullanmaz stark anlamam.
quill'in kızıp vurması sonrası her şeyi berbat etmesi. ne acayip gerçekten, stark da onu lafla ikna etmeye çalışıyor. ulan evrenin sonu mevzu bahis. şaka mısınız siz?
çok daha iyi olabilirdi.
bu filmde de keza öyle. gereksiz bir çok detaya girilmiş. diğer avengers filmlerinde kendimizi hemen aksiyonun, savaşın içinde buluyorduk yada bunu yapmaya çalışıyorlardı. ancak bu filmde, guardians, thor'u buluyor. thor gidip, balta yapıyor. guardian's nidavellir'e gidip osuruktan bir kavga veriyor, wanda ile vision osuruktan bir kavga veriyor, ordan osuruktan wakanda'ya gidiliyor. orda yine osuruktan bir savaş. yeni detay bile denemeyecek, sanki konudan hiç habersiz bir kitleye, giriş yapıyormuş gibi çekmişler filmi. beklediğim aksiyon sonlara doğru geliyor oda kısacık zaten.
en çok beğendiğim, stark'ın sonda bir kaç tane balyoz gibi geçirmesi, ki orada kamera açısı falanda iyiydi. bir diğeri de thor'un yardırıp ulti atması. arkada karanlık, şimşekler çakıyor falan. bir diğeri doctor'un oyunlarıydı. diğer hiç bir karakter iron man ve doctor strange kadar şekil değil. arada da thor ulti atsa güzel olur.
şunu genel olarak not düşeyim. şu filmler de güç dengesini bir türlü ayarlayamıyorlar. eskiden büyüklüğü ayarlayamazlardı. bazı sahnede kocaman olurdu hulk, bazısında cüce gibi. hani oran olarak. bunlarda da öyle.
örümcek adam, örümcek değil sanki filmde. örümceğin reflekslerinden eser yok filmde. gerçek hayatta bile bir örümceği fırlatın bakalım ne oluyor. anında tutturu verir ağı elinize. buna vuruyorlar bu uçuyor. hani refleks. sonda thanos'a iki ağ atıp, koluyla çekmeye tutmaya çalışıyor. madem o ağ o kadar dayanıklı, ben mi öğreteceğim, daya her yere bağla ağı, sonra git tut kolundan değil mi?
wakanda'daki savunma savaşı. ulan bu nasıl bir kale koruma. harbiden yerli galiba bunlar. utanmasalar ok atacaklar. ama allah'tan gedik açıp karşılama taktiğini öğrenmiş bir yerden.
tabi dünya'da neler oluyor, ülkemiz yine olaylara sağır. neyse.
thanos'un da tek derdi, nüfusu ikiye bölmek. ulan ipne, madem o kadar çok düşünüyorsun açlığı,adaleti, kaynağı. tek başına milyonları doyuracak kadar malı tek başına götürenlere gitsene. evreni bilmem hadi, dünyadaki açlığın sebebi kısıtlı kaynak değil ki. neyse, o kadar adam öldürdün acımadan, peki onlar senin adalet dediğin şeye sığıyor mu? rastgelelik yok? parmağını şıklattı herif, oturdu sigara yaktı ya. bunun için miydi her şey?
yine stark farkı. teknolojiye övgü. sonda da thanos bir tek onu övüyor. sanki bir o parçaladı kendini. hakkı var bende seviyorum tabii stark'ı o başka.
hulk'a ne olduğu belli değil. aslında belli. ikinci filmde izleyeceğiz belli ki. onun özlemini çektirmişler. bir de şu hulk buster'ı niye kullanmaz stark anlamam.
quill'in kızıp vurması sonrası her şeyi berbat etmesi. ne acayip gerçekten, stark da onu lafla ikna etmeye çalışıyor. ulan evrenin sonu mevzu bahis. şaka mısınız siz?
çok daha iyi olabilirdi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar