bugün

katalitik soba

Arkada yanan bir tüp vardı ama biz güvende hissediyorduk kendimizi nedenini hala düşünmüyor değilim. yani düşünüyorum. ama çok çabuk ısıtıyordu odayı şimdi kombiyi yak yarım saatte zor kıvama geliyor.
© copyright 2005 - 2026