bugün

tazelezzet com

online sipariş vericem adresi girdik falan yok gitmiyor daha fazla buton yok ödeme kısmına geçemedim. illa arıcaz mı? arayalım diye mi buton koymadınız?

edit: aradım karşıma çıkan ilk kişi yanlış aradınız diğer kişi doğru aradınız dedi... böyle saçma sapan bir yer.
© copyright 2005 - 2026