bugün

lys 2 2017

kimliğimi kaybettiğim için giremeyeceğim sınav. aslında pek de üzülünecek bir şey yok çok da çalışmamıştım. 100 bin saat boyu fizik kimya biyoloji yalasam daha çok koyardı. saygılar.
© copyright 2005 - 2026