bugün
- düşün ki o bunu okuyor10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak4
- anın görüntüsü18
- gülüm diyen kız9
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi12
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı3
- her şeye saygı duyulması gerekir3
- gün gelecek dün olacak3
- klarnet calan sarapci koala battı mutlu musunuz3
- sözlük kızlarının vücutları15
- geceye bir ayet bırak3
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- ilginç şeyler2
- mutsuz olalım2
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- kuzenin içine boşalmak14
- yalan söylemek hakkı yalanlamaktır2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak9
- tsiganka2
- üç kuruşluk insan için üç bin liralık rakı içilmez2
- haram ile cömertlik yapmak2
- yılmaz güney12
- nihavent bay bey birader2
- otopsiraporlari6
- velvet10
- falıma bakmak isteyen var mı24
- toplam kaç entry girdiniz2
- balkona çık ve bir sigara daha yak2
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek8
- dimmu borgir dinlemek3
- verilen sırrı sahibine bile söylememek2
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- kemal kılıçdaroğlu18
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek3
- black mirror2
- aşk2
- kakalanan peynir2
- reneissance man2
- ameliyat olmak6
- sözlükten çıkmayan yazar2
- ziyade ilahiler dinlemek2
- rahmi koç6
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- evde mum bulundurmak7
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- zaman baba birader bey2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
türkiye'de bir fetiş metası, class göstergesi olarak bakılan iphone'un, averaj kesimin çaba göstermeden elde edebileceği bir şey olmaması yüzünden oluşan duygu. telefonu alıyosun satış temsilcisi "kasko yapalım mı?" diyo, olm bırak telefonu, araba alıp kaskosuz gezen dünya kadar insan var memlekette ama ömrü 2-3 sene olan bir cihaza kasko yaptırmaktan da geri durmamakta tabii ki necip milletimiz. gerçi asgari ücretin 1400 tl olduğu yerde ordan burdan kısıp, hatta kredi çekip bunu alan adam tabii ki korku yapar. almasın da diyemiyosun, belli ürünlere sahip olmak yoluyla kendini üst sınıfa ait hissetmek diye de bişey var çünkü. parayı kimin nereye nasıl harcayacağına karar verecek merci de ben değilim neticede, ister 4000 tl'ye telefon alır, ister balyayı rulo yapıp g.tüne sokar. s.kimde değil.
kılıf konusu.. adam tasarım konusunda estetiğin doruklarında gezen, minimalizmin kitabını yazıp imza gününe çıkmış dizayn ve teknoloji harikası telefonu şu haliyle alıp,
http://static4.businessin...-the-iphone-7s-design.jpg
şu şekilde kullanıyo:
görsel
şimdi bu tip case'ler outdoor spor yapanlar, dağda bayırda gezen adventure meraklıları için telefona zeval gelmesin diye yapılmıştır diye düşünenleriniz olacaktır, eyvallah, biliyoruz, sözüm olmaz. ancak normal şartlar altında şuna benzer bişey kullanılacaksa, inan bana sayın sözlükçü, o telefon 4. kattan aşağı düşsün, ekranı çatlasın, kapağı yamulsun, emin ol yine de bundan daha kötü görünmez. hayvan gibi ar-ge yapıp geliştirilen malzemeye dokunarak kullanmak, kalite hissiyatı, telefonun ağırlığının değişmesi gibi konulara hiç girmedim bak, bunlardan bahsetmiyorum bile. şekilcilik her şeyden önce geldiği için, sadece görüntüsünden bahsettim. sorsak telefonu da ince diye almıştır a.k. sözlükte başlıkların altında "koltuk takımının üstüne kılıf geçirmek", yok efendim "tv'nin üzerine konulan dantel" diye atıp tutmayı da bilir tabi bu arada, görüyoruz hepsini.
telefon dediğimiz şey eşyadır neticede, bu kadar stres yapacak bişey göremiyorum. 1-2 seneye kadar "yeni modelini bekliyorum, çıksın alıcam" tatavanız da başlar zaten. ee, parayı bağlamışsın, tam randımanlı kullanmadıktan sonra ne anlamı var ki? dünyaya bir kere geliyosun kardeşim, seninle mi gömülecek? sen düşer, çizilir diye korktukça o telefonun zaten başına gelmeyen kalmaz emin ol, sakınan göze çöp batar.
neyse. piyasanın bu kadar yükselmesi yüzünden telefonda sevgiliyle kavga ettikten sonra duvarda telefon patlatmak filan da kalmadı artık pek. eski örf, adet ve ananelerimizi kaybettik.
kılıf konusu.. adam tasarım konusunda estetiğin doruklarında gezen, minimalizmin kitabını yazıp imza gününe çıkmış dizayn ve teknoloji harikası telefonu şu haliyle alıp,
http://static4.businessin...-the-iphone-7s-design.jpg
şu şekilde kullanıyo:
görsel
şimdi bu tip case'ler outdoor spor yapanlar, dağda bayırda gezen adventure meraklıları için telefona zeval gelmesin diye yapılmıştır diye düşünenleriniz olacaktır, eyvallah, biliyoruz, sözüm olmaz. ancak normal şartlar altında şuna benzer bişey kullanılacaksa, inan bana sayın sözlükçü, o telefon 4. kattan aşağı düşsün, ekranı çatlasın, kapağı yamulsun, emin ol yine de bundan daha kötü görünmez. hayvan gibi ar-ge yapıp geliştirilen malzemeye dokunarak kullanmak, kalite hissiyatı, telefonun ağırlığının değişmesi gibi konulara hiç girmedim bak, bunlardan bahsetmiyorum bile. şekilcilik her şeyden önce geldiği için, sadece görüntüsünden bahsettim. sorsak telefonu da ince diye almıştır a.k. sözlükte başlıkların altında "koltuk takımının üstüne kılıf geçirmek", yok efendim "tv'nin üzerine konulan dantel" diye atıp tutmayı da bilir tabi bu arada, görüyoruz hepsini.
telefon dediğimiz şey eşyadır neticede, bu kadar stres yapacak bişey göremiyorum. 1-2 seneye kadar "yeni modelini bekliyorum, çıksın alıcam" tatavanız da başlar zaten. ee, parayı bağlamışsın, tam randımanlı kullanmadıktan sonra ne anlamı var ki? dünyaya bir kere geliyosun kardeşim, seninle mi gömülecek? sen düşer, çizilir diye korktukça o telefonun zaten başına gelmeyen kalmaz emin ol, sakınan göze çöp batar.
neyse. piyasanın bu kadar yükselmesi yüzünden telefonda sevgiliyle kavga ettikten sonra duvarda telefon patlatmak filan da kalmadı artık pek. eski örf, adet ve ananelerimizi kaybettik.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar