bugün

dinsinsi

fazla tutunamaz dediğim yazar.
buralar ona göre değil.
daha trollüğün nasıl yapıldığını bilmeden trollük kafası yaşıyor.
"allahçı zihniyet" cümlesi ile de beni benden alan yazar.

kendisine bir kez daha açıklamak isterim ki; yok diyerek atıfta bulunduğun tanrının varlığı yine senin yok demen ile kanıtlanıyor.
çünkü o çok severek okuduğun ya da öyle düşünüyorum(!) felsefe der ki : tez+antitez=sentez.(sokrates felsefesi)

yani yokluğunu savunduğun her şey aslında vardır. bu sayede zaten diyalektik ortaya çıkar.
şimdi git oralarda kumda felan oyna.
buralar sana göre değil sayın yazar.
© copyright 2005 - 2026