clumsy lady

arkadaşlar, arkadaşımız daha küçük..
çok üzerine gelip de dedelere yem etmeyelim bence..
yazıktır, günahdır..
hangimiz küçükkken ülkücü ya da ödp/ip'li olmadık ki..
öyle oluyor işte bazen çok da şeapmamak lazım..
© copyright 2005 - 2026