bugün
- azerbaycan2
- pakistan3
- hindistan3
- dünya7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı7
- 2026 dünya kupası22
- yaşamak üzerine2
- futbol15
- düşün ki o bunu okuyor17
- fas6
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi8
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- guyana4
- japonya4
- anın fotoğrafı2
- velvet13
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- bosna hersek3
- sözlük kızlarının vücutları15
- moğolistan2
- falıma bakmak isteyen var mı24
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- gülüm diyen kız10
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- ekonomi3
- kuzenin içine boşalmak14
- yılmaz güney12
- cezayir2
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- hızlı para kazanmanın yolları4
- bir insana inanmak2
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kolu kıllı kız3
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- arnavutluk2
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- ona bir şey söyle10
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- türk moğol kardeştir3
- çekya3
- aşk her şeyi affeder mi4
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- avustralya2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kılıçdaroğlu cemaati4
- eskiden sevilen kızı görünce gelen mide bulantısı4
- iveco daily3
Kupa uydurdular
Alpaslan Dikmen
Fotogol - 16.04.2008
"G.Saray'ın kupalara tam anlamıyla ambargo koyduğu senelerde yani Lig Kupası, Türkiye Kupası, Cumhurbaşkanlığı Kupası ve Türkiye Spor Yazarları Derneği Kupasını teke teker topladığı o muhteşem günlerde suyun öte yanında bulunan birileri TSYD Kupasının kaldırılmasını istedi... Ve hemen kaldırıldı... Gık bile demedi TSYD! Çünkü o yıllarda kupaları hep G.Saray alıyordu. Kızdırmamak lazımdı birlerini!
G.Saray'ın Beşiktaş'a 6, F.Bahçe'ye 4 attığı bir turnuva bile olmuştu. Eh kupaları G.Saray kazanıyorsa, mücadele etmek yerine kolayı seçip kaldırttılar TSYD Kupasını.
Sonra da yine ambargo koyduğumuz C.Başkanlığı Kupasını kaldırdılar. Çünkü H.Şükür bir üçleme serenadı geçivermişti Sarı Lacilere.
Velhasılı kelam böylelikle müzemizdeki yüzlerce kupayaya 4-5 tane daha katılması engellenmiş oldu. Biz de inat olarak gidip UEFA ve Süper Kupa'yı kazandık ya, o başka mesele.
Şimdi ise Kulüpler Birliği Kupası diye bir şey uydurmak üzereler. E hani vaktiniz yoktu... E hani hazırlık (!) yapamıyordunuz sezon öncesi! Türkiye Kupası varken ve onu almak için önünüzde bir çeyrek yüzyıl daha varken biraz mücadele edin yahu!
Bu seneki Türkiye Kupası mı? Ne önemi var ki, bundan bizde bir milyon tane var!" *
Alpaslan Dikmen
Fotogol - 16.04.2008
"G.Saray'ın kupalara tam anlamıyla ambargo koyduğu senelerde yani Lig Kupası, Türkiye Kupası, Cumhurbaşkanlığı Kupası ve Türkiye Spor Yazarları Derneği Kupasını teke teker topladığı o muhteşem günlerde suyun öte yanında bulunan birileri TSYD Kupasının kaldırılmasını istedi... Ve hemen kaldırıldı... Gık bile demedi TSYD! Çünkü o yıllarda kupaları hep G.Saray alıyordu. Kızdırmamak lazımdı birlerini!
G.Saray'ın Beşiktaş'a 6, F.Bahçe'ye 4 attığı bir turnuva bile olmuştu. Eh kupaları G.Saray kazanıyorsa, mücadele etmek yerine kolayı seçip kaldırttılar TSYD Kupasını.
Sonra da yine ambargo koyduğumuz C.Başkanlığı Kupasını kaldırdılar. Çünkü H.Şükür bir üçleme serenadı geçivermişti Sarı Lacilere.
Velhasılı kelam böylelikle müzemizdeki yüzlerce kupayaya 4-5 tane daha katılması engellenmiş oldu. Biz de inat olarak gidip UEFA ve Süper Kupa'yı kazandık ya, o başka mesele.
Şimdi ise Kulüpler Birliği Kupası diye bir şey uydurmak üzereler. E hani vaktiniz yoktu... E hani hazırlık (!) yapamıyordunuz sezon öncesi! Türkiye Kupası varken ve onu almak için önünüzde bir çeyrek yüzyıl daha varken biraz mücadele edin yahu!
Bu seneki Türkiye Kupası mı? Ne önemi var ki, bundan bizde bir milyon tane var!" *
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar