bugün

karantina

eleştirenler de kendisi de komiktir gözümde...

eleştirenler işssiz kendisi de dünyayı hala 3 yaş saflığıyla izliyor...burada kimler linç edilmedi, bu kadar takma geçer...

neyse pizza söyledim daha gelmedi lan, ona bakayım.
© copyright 2005 - 2026