bugün

ogmudbone

mozart'ın türk marşı hakkında "eserin adı alla turca'dır; bu yüzden türkler ile ilgisi yoktur." diyen bir kürt.

(bkz: mozart ın türk marşını aslen kürtlere yazması/#32450555)

asldkasldlsa kayıtlara geçsin efem. keko ırkçılığı yüzünden dalga geçtiğimiz kekoların bizzat kendisi olmuş resmen. jahashdhasjdhjahs.

alla turca olarak aborjinleri kastettiğini de söylese keşke. allahın zavallısı.
© copyright 2005 - 2026